Beantwoord

nummerbehoud vaste telefoon

  • 27 November 2019
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Beste KPN, 

 

ik heb een bericht gekregen dat ik na het activeren van mijn nieuwe Hussel abonnement een nieuw vast telefoonnummer krijg terwijl ik heb aangegeven van Nummerbehoud gebruik te willen maken. In de chat kon ik niet geholpen worden. Kan dat hier wel?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 December 2019, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Suzanne en Gert Jan, welkom op het forum! We zien dit af en toe gebeuren. We kunnen dit oplossen door je oude nummer alsnog toe te voegen zodra je nieuwe abonnement geactiveerd is. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en even laten weten als je dat gedaan hebt? Dan pak ik dit met je op.

Oke, ingevuld

 

gr Gert Jan 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Gert Jan! Ik zie hier dat de monteur gepland staat voor 3 januari. Dat betekent dat je abonnement bij ons ook op die datum actief wordt. Reageer dan, zodra de monteur geweest is, even hier in dit topic. Dan zorg ik ervoor dat het te behouden nummer op dat moment ook wordt toegevoegd. 

Weten we zeker dat 3januari niet te laat is om nog gebruik te maken van nummerbehoud?

Reputatie 7
Badge +30

Dat hangt af van de deactivatie van je huidige abonnement. Gaat het om een overstap naar KPN op hetzelfde adres, en blijft je huidige abonnement dan ook lopen tot aan januari? Of is het een verhuizing en stopt je huidige abonnement eerder?

Overstap van ziggo naar KPN op huidige adres mét overstapservice en nummerbehoud van KPN

Reputatie 7
Badge +30

Dan is er niets aan de hand, Gert Jan. Dan gaan je diensten bij ons niet eerder van start dan 3 januari, en dan sturen we ook op dat moment een teken naar Ziggo dat je abonnement bij hen beëindigd kan worden. Als je dan op de 3e hier terug komt zodra de monteur de Experia Box heeft aangesloten, dan voer ik gelijk het nummerbehoud in.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Klopt, alles geregeld en aangesloten. Bedankt voor de service en het navragen👍