Nummerbehoud vaste telefoon

  • 2 January 2020
  • 8 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik wilde nr behoud vast telefoon heb het aangevraagd staat ook op papier.is nog steeds niet overgezet dus maar de kpn gevraag via de chat ,nou de heer kon het niet in het systeem vinden alleen het tijdelijke nr.terwijl ik iemand van de kpn al een keer gevraag had hoe aan ze aan dit telefoon nr kwamen was tijdelijk werd er gezegd dus niet! Nu kunnen ze mij eigen nr weer terug geven maar dan moet ik 2,50 betalen en dat kan ik weer  terug krijgen als we weer contact opneemt met de kpn .dus door de fout van de kpn moet ik betalen en moet ik maar zien of ze het bedrag weer terug geven het is maar 2,50 maar toch .

We zijn weer helemaal klaar met de kpn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tine, welkom hier. 

Ik baal ervan dat het zo is gelopen. Ik zou me graag hierin willen verdiepen voordat ik iets nuttigs kan zeggen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je. 

IK weet niet wat mij profiel hier mee te maken heb? Het gaat dat ik mij eigen vaste telefoon nr wil behouden en dat heb ik aangegeven heb doen ik een abonnement aanging bij de KPN en dat het daarna  bij de kpn fout is gegaan.  tewijl ik nog gebeld heb over het tijdelijk nr. nee zij deze heer zo gauw U nr vrij komt en dat was op de 26 dec want doen was het voorbij bij de andere provider( Budget alles in 1 .)

Dus na 26 dec had ik mij eigennr. weer kunnen hebben,maar nu is het nog niet geregeld pas na 9 jan en  2,50 extra,anders kon hij het niet regelen , gr. Tine68

Reputatie 7
Badge +24

IK weet niet wat mij profiel hier mee te maken heb? Het gaat dat ik mij eigen vaste telefoon nr wil behouden en dat heb ik aangegeven heb doen ik een abonnement aanging bij de KPN en dat het daarna  bij de kpn fout is gegaan.

Hoi Tine. Zonder de gegevens in je profiel kan ik je abonnement niet vinden om te kijken wat er nu speelt en om je het bedrag te kunnen vergoeden.  

Ik heb mij profiel aangepast met ook het klantennummer  gr Tine68

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens Tine. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat er tijdens de bestelling je eigen nummer niet is doorgegeven of niet is doorgekomen. Hierdoor is een nieuw nummer voor je aangemaakt. Gelukkig zie ik wel dat dit nummer alsnog wordt toegevoegd op de 9de. Dit is nu eerst als 2e nummer toegevoegd, vandaag de € 2.50. Ik ga dit nu zelf in beheer houden en de 9de ervoor zorgen dat het juiste nummer overblijft in je pakket. Uiteraard ga ik de € 2,50 ook crediteren. Ik kan de datum niet naar voren halen, nog even geduld dus helaas. Je hoeft ze in ieder geval geen actie meer te ondernemen, dat pak ik op. 

Dank u wel maar ik hou het ook in de gaten als u dat niet erg vind ik heb de 9 jan al genoteerd in mij agenda.gr tine68 en nogmaals bedank.

Reputatie 7
Badge +24

Dank u wel maar ik hou het ook in de gaten als u dat niet erg vind ik heb de 9 jan al genoteerd in mij agenda.gr tine68 en nogmaals bedank.

Dat kan zeker geen kwaad. Graag gedaan. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tine, ik zie dat alles nu rond is. Ik heb het verkeerde nummer nu laten verwijderen en de € 2,50 ook gecrediteerd. Je juiste nummer is nu actief op je verbinding. Zou je dit kunnen bevestigen?