Nummerherkenning

  • 30 November 2020
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb geen nummer herkenning met mijn nieuwe Panasonic set op mijn KPN hardware box 12.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @BertjeWolsje! Bedankt voor het aanmaken van een topic. Zo te horen heb je een nieuwe telefoonse! Had je met je vorige telefoonset wél nummerweergave via de Box12? 

Reputatie 3
Badge +1

Goedemorgen Lisa,

het telefoon set van Panasonic werkten prima m.b.t. nummer herkenning ik zag iedere naam die in mijn contactenlijst stond. Echter ben ik toen overgegaan van de Experiabox 10 naar de box 12, ik heb niet gevraagd om deze nieuwe hardware, maar dit had te maken met de overgang van Telfort naar KPN.

Op de dag dat de box12 ook actief zou worden werken mijn Experiabox 10 niet meer en zat ik een halve dag zonder internet, heel vervelend als je thuis werkt. gelukkig kwam middags de KPN monteur ook hij kreeg de Experiabox10 niet meer in de lucht, na het plaatsen van de Box12 had ik wel weer weer direct internet. Echter heeft mijn vaste telefoon geen nummer herkenning meer laten zien.

tussentijds nog wel even de box12 gereset, toen had ik één dag wel weer de nummer herkenning en daarna tot op heden niet meer. best wel een vreemd verhaal, vindt je niet ?

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de heldere uitleg @BertjeWolsje! Het klinkt niet als een vlekkeloze overgang, Jammer. Wel goed om te lezen dat je een monteur over de vloer hebt gehad. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de heldere uitleg @BertjeWolsje! Het klinkt niet als een vlekkeloze overgang, Jammer. Wel goed om te lezen dat je een monteur over de vloer hebt gehad. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hoi Lisa, ik heb mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Ik moet toch toegeven dat het een vreemd verhaal is en een probleem waar ik het antwoord niet meteen op heb. Ik zie in het systeem geen aanwijzingen dat nummerherkenning niet zou werken. Ik heb de lijn gesynchroniseerd. Kun je het eens opnieuw proberen?
Bestaat het fenomeen trouwens nog dat wanneer de Box12 gereset/opnieuw opgestart wordt, dat je wel tijdelijk nummerherkenning hebt. 

Reputatie 3
Badge +1

Dank voor je actie, ik zal het vandaag weer uit testen.  Wanneer dit niet werkt zal ik overwegen het modem weer te resetten. Ik doe dat niet graag omdat mijn Wi-Fi dan weer opnieuw moet worden ingesteld, ook ben ik dan weer even bezig op mijn separate acces point van Ases weer in de lucht te krijgen, kortom liever geen reset meer dat hebben we immers al gedaan.