Beantwoord

Nummerweergave icm alarmknop

  • 20 October 2019
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb al een paar keer contact gehad met kpn i.v.m de nummerweergave van mijn schoonmoeder. Heb al via haar mijn kpn gewijzigd dat ze weer in de tel. gids en bij jullie gevonden kan worden . Tevens heb ik het modem en de experiabox gereset . In de hoop dat als zij mij belt ik kan zien dat zij het is , zij heeft nl alarmknop en ik word als eerste gebeld . Wordt veel gebeld door geheime nummers , die ik niet wil opnemen ! In de hoop dat het nu eindelijk eens opgelost wordt ! Mvg Ingrid

 

Admin: Bericht afgesplitst van Nummerweergave

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 October 2019, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Belt de alarmknop dan via haar eigen telefoon of gaat dat via een alarmcentrale?

De vindbaarheid in gidsen en bij nummerinfodiensten staat los van het wel of niet meezenden van het nummer.

Kennelijk heeft je schoonmoeder ooit opgegeven nooit het nummer mee te willen sturen. Dit kan je alleen wijzigen via de klantenservice (tel./chat) of via een KPN moderator hier op het forum.

Als je in jouw forumprofiel haar gegevens (tel.nr. kan onder pers.opm.) invult kan de moderator, zodra deze aan je vraag toe is, gelijk even in de systemen kijken hoe het ingesteld staat.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ingrid, welkom hier. 

Een zeer terechte vraag van Joep. Wanneer jij door haar eigen toestel wordt gebeld is dat een instelling van het nummer. Wanneer het via een alarmcentrale gaat is dat een instelling van de centrale zelf. Ik kan in ieder geval nakijken of nummerweergave aan staat voor je moeder.  

Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het telefoonnummer waar het om gaat. 

Reputatie 7
Badge +24

Word u gebeld op uw vaste toestel? En werkt nummerweergave bij andere bellers wel?

Ik wil gewoon altijd zien wie mij belt , ook als er geen dringende reden is .                  De alarmcentrale heeft zelf mijn telnr.  Ik krijg zoveel telefoontjes van nr onbekend (die je dingen aan proberen te smeren )dat ik haar nr wel in mijn tel. wil zien . Onbekend wil ik liever niet opnemen !

Reputatie 7
Badge +24

Word u gebeld op uw vaste toestel? En werkt nummerweergave bij andere bellers wel?

En heeft u nog een antwoord op mijn vragen?