Nummerweergave uitschakelen

• 20 February 2012
  • 7 reacties
  • 13831 keer bekeken

Ik wil graag nummerweergave voor mijn moeder uitschakelen.

Helaas kan ik dit via 'mijn kpn' niet regelen omdat de bewuste pagina niet tevoorschijn komt.

Noch in Mozilla Firefox, noch in Internet Explorer.

Hoe dit nu op afstand op te lossen?

7 reacties

Hallo Balcktomcat,

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen dan bij het deblokkeren van mobiele nummers op mijn vaste aansluiting. Als ik klik, dan blijft mn browser leeg. Er gebeurt helemaal niet meer.

Wel jammer, want met ingang van gisteren kun je, als je het juiste abonnement hebt, zonder meerkosten ook naar 06 nummers bellen.

Tsja, het is natuurlijk wel de KPN. Groot en niet echt klantvriendelijk. Waarschijnlijk zullen we ons gedwongen zien een 0900 nummer van hen te bellen om het voor elkaar te krijgen.

En daar kan ik dus niet bijkomen omdat ik ook die nummers geblokkeerd heb....

een 0900 nummer is per definitie geen servicenummer. Ik stel voor om het woord klanterservice van KPN te veranderen in klantcontact. Een echte klantenservice zorgt er voor dat ze op een normaal telefoonnummer te bereiken zijn.... dan had ik mijn probleempje allang opgelost.

Dan stel ik voor om het woord klantcontact te veranderen in contact. Want de klant is toch degene die het salaris betalen van allen die bij de KPN op de loon- en bonulsijst staan; en dus moet je als KPNér die klant serieus nemen. omdat ze dat niet doen, hebben we het in het vervolg maar gewoon over contact.

Reputatie 3
Badge +6
Hallo Blacktomcat,

Kunt u mij via een privébericht de postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen.

Dan ga ik het voor uw moeder regelen.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Hoe kan ik dat in prive versturen?

Ik zie alleen de mogelijkheid bericht beantwoorden en dan komt het hier in de discussie terecht.

Uiteraard zal ik de prive mogelijkheid over het hoofd hebben gezien. Dus graag even aangeven hoe dat gaat.

Bvd.

Ik zie het al. Op je naam klikken en dan staat rechts iets over prive versturen.

Het komt eraan.

Reageer