Beantwoord

Nummerweergave werkt niet meer sinds Experia Box V8 is vervangen door een Box 12

  • 13 June 2022
  • 8 reacties
  • 185 keer bekeken

Na vervanging van de experiabox V8 met de BOX 12 werkt de nummerweergave niet meer,geeft steeds  onbekend nummer aan.De eerste keer stond er i.p.v. een nummer 0.

icon

Beste antwoord door Hay V 19 June 2022, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom hier @Hay V!

Ik lees dat jouw nummerweergave het niet meer doet na het vervangen van je modem. Hoe staat het er intussen voor? Een nieuw modem heeft altijd even tijd nodig om weer helemaal in te laden, dat kan de eerste uren van invloed zijn.

Als het nog speelt, dan heb ik meer informatie van je nodig:

  • Gaat het om de inkomende of uitgaande nummerweergave? Oftewel, zie jij geen nummers van anderen als je gebeld wordt, of zien anderen jouw nummer niet als jij belt?
  • Helpt het als je het modem reset
  • Wat voor telefoontoestel heb je, en hoe is deze aangesloten op de KPN Box 12?

Heb nog steeds geen nummerweergave en het modem is al eens reset.Ik heb een philips D605 telefoon.

Heb nu weer nummerweergave.Had ergens op het forum gelezen dat de stroom van de vaste telefoon er 1 minuut vanaf moest,heb dit gedaan (stekker eruit) en nadat de stroom weer ingeschakeld was mijn nummer gebeld en zag weer de nummerweergave bij inkomend gesprek.

Reputatie 7
Badge +19

Heb nu weer nummerweergave.Had ergens op het forum gelezen dat de stroom van de vaste telefoon er 1 minuut vanaf moest,heb dit gedaan (stekker eruit) en nadat de stroom weer ingeschakeld was mijn nummer gebeld en zag weer de nummerweergave bij inkomend gesprek.

Wat goed! Fijn dat het weer werkt met de tips die je op het forum tegen kwam, en dank voor het delen! Mogelijk zijn andere bezoekers die dit lezen er ook weer mee geholpen. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Vandaag ging de telefoon en helaas weer zonder nummerweergave,gisteren dacht ik dat het opgelost was,(dus van heel korte duur).Is toch frustrerend als je niet kan zien welk nummer je beld.

Reputatie 7
Badge +19

@Hay V Hè, dat is jammer. Was dit bij één specifiek telefoonnummer of gebeurt het bij alle oproepen die je krijgt? Als het bij 1 telefoonnummer gebeurt, kan het zijn dat diegene zijn of haar nummer afgeschermd heeft.

Ik kijk graag even met je mee, vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je postcode en huisnummer?

Nadat ik vorige week weer geen nummerweergave had vanwege Box12, heb ik gelijk de telefoonstekker en de stekker van de netstroom er uitgetrokken en daarna ongeveer 15 minuten gewacht voordat ik de stekkers weer aansloot.Heb toen een test gedaan en had weer nummerweergave.Nu we ruim een week verder zijn doet de nummerweergave het nog steeds.Hopelijk is het nu opgelost.

Reputatie 7
Badge +19

@Hay V Dat klinkt positief, fijn! Leuk dat je het laat weten. Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.