Beantwoord

ongevraagd ander vast nummer

  • 25 November 2019
  • 13 reacties
  • 165 keer bekeken

L.s. .

Deze morgen is er door een medewerker van U een nieuw contract opgesteld vanwege de overstap van Telfort naar KPN. Daarin is niet gesproken over nummerbehoud,daarna krijg ik een mail met ons nieuwe nummer,dit wil ik absoluut niet.

Wij willen ons vaste nummer (018468…. )behouden. en niet een ander nummer ,ik heb tel. contact gehad met de klantenservice daar werd verteld dat het goed kwam maar daarvan heb ik tot op heden geen bevestiging gehad ,terwijl dit over alles bij kpn wel word gedaan.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 3 December 2019, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

L.s. .

Deze morgen is er door een medewerker van U een nieuw contract opgesteld vanwege de overstap van Telfort naar KPN. Daarin is niet gesproken over nummerbehoud,daarna krijg ik een mail met ons nieuwe nummer,dit wil ik absoluut niet.

Wij willen ons vaste nummer (018468…. )behouden. en niet een ander nummer ,ik heb tel. contact gehad met de klantenservice daar werd verteld dat het goed kwam maar daarvan heb ik tot op heden geen bevestiging gehad ,terwijl dit over alles bij kpn wel word gedaan.

Reputatie 7
Badge +15

@Johan.48 Welkom op het forum. Er is dus tijdens het afsluiten van het abonnement niet gesproken over nummerbehoud, terwijl het wel de bedoeling was om een vast nummer te behouden. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken, uitzoeken wat er al loopt en kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. 

Badge

Goedenavond,

ik heb vandaag via internet een glasvezel-abonnement afgesloten bij KPN als vervanging van mijn ADSL-abonnement bij Telfort. Ik heb aangegeven dat ik mijn vaste nummer wil behouden. In de mail ‘Uw bestelling bij KPN’ van zondag 1 december 2019 16:53 uur staat dan ook prima dat ik mijn vaste nummer behoud. Ik kreeg echter om 16:57 uur een mailtje waarin staat dat ik een nieuw vast nummer krijg, inclusief het nieuwe nummer. Ik wil echter helemaal geen nieuw vast nummer, want dan moet ik alle visitekaartjes e.d. weer veranderen en ik heb dat bij mijn keuze ook aangegeven. Kunt u dit ongedaan maken voor mij? Bij voorbaat dank. Ik hoor graag vanu.
Een fijne avond nog.

Vriendelijke groet,
Bauke Hüsken
Eindhoven

Reputatie 7
Badge +15

@Bauke Hüsken Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat deze berichtgeving verwarrend is. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan pak ik de gegevens en de bevestiging er bij en ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 

Badge

Hallo Rutger, dank je wel. Ik heb het forumprofiel aangevuld. Ik hoor graag van je. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

@Bauke Hüsken We hebben even telefonisch contact gehad. Daarin hebben we vrijwel alles besproken, zou je nog een mobiel nummer willen toevoegen aan forumprofiel? Mocht het niet lukken op het vaste nummer kan ik daar altijd contact op opnemen. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag. 

Badge

Beste Rutger, ik heb geen mobiele telefoon. ;-)

Reputatie 7
Badge +15

@Bauke Hüsken Duidelijk, dan lossen we het op een andere manier op. Mocht het niet lukken om op het oude nummer contact op te nemen dan doe ik dit op het nieuwe (tijdelijke) nummer. 

Badge

Prima Rutger, bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

@Johan.48 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Badge

Goedemiddag @Rutger_ ,

vandaag is een monteur langsgeweest en die heeft bij mij Glasvezel aangesloten. Mijn vaste telefoon (dect) werkt nu echter niet meer, en ik schijn een nieuw, tijdelijk telefoonnummer te hebben gekregen. Ik zou tussen 15.00 en 16.00 uur vandaag gebeld worden door Rutger, maar hij heeft niet gebeld. Althans, de verbinding is niet tot stand gekomen. Ik heb geen mobiele telefoon. Hij zou me bellen om via het modem mijn oude telefoonnummer terug te zetten. Beste Rutger, wil je contact met me opnemen? Want ik weet nu niet wat de doen zonder telefoon. Dan een tweede vraag. Ik kreeg van mijn vorige provider Telfort het verzoek om mijn oude modem op te sturen naar hen. De monteur heeft het oude modem vanmorgen echter meegenomen en ik weet niet of dit nu afgehandeld is of niet. Graag contact! Dank je wel.

Groetjes
Bauke Hüsken
Eindhoven

Hallo @Bauke Hüsken  haal i.v.m. privacy je persoonlijke gegevens s.v.p. weg.

 

Badge

Hallo @Bauke Hüsken  haal i.v.m. privacy je persoonlijke gegevens s.v.p. weg.

 

OK