Beantwoord

Onjuiste facturen, hoe kom ik rechtstreeks in contact met de facturenadministratie?

  • 25 August 2021
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste forumleden,

Weet iemand hoe ik rechtstreeks contact kan opnemen met de facturenadministratie?

Ik ben al vanaf juni bezig om een onjuiste factuur gecorrigeerd te krijgen en daar is vorige week een nieuwe bijgekomen. Ik heb letterlijk al uren contact gehad via 0800-0402 en alleen al het uitleggen kost mij telkens een kwartier. Desondanks krijgen ze het niet voor elkaar. De laatste medewerker die ik sprak noemde het zelfs een "puinhoop".

Weer contact met de klantenservice opnemen heeft geen zin en ik heb er eerlijk gezegd ook geen tijd voor om telkens 45-60 minuten aan de telefoon te hangen.

Wie heeft een direct nummer? Mag per PB.

icon

Beste antwoord door D Dutch 30 August 2021, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Helaas is dat niet mogelijk, mijn advies zou zijn om je profiel volledig in te vullen zodat een moderator kan meekijken en het in behandeling kan nemen. Deze doen er altijd wel even over om te reageren, ze hebben het erg druk. Een tweede optie zou zijn om naar een KPN XL winkel te gaan, hier zijn behalve verkoopadviseurs ook Service Expert. De fysieke klantenservice die lastige problemen behandelen en deze langdurig in de gaten houden tot het allemaal is opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @D Dutch 
De juiste weg is 0800 0402 bellen en inspreken dat je de administratie wilt spreken.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @D Dutch, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jouw facturen niet kloppen. Hier op het forum helpt de community elkaar door openbaar vragen te stellen en zo met elkaar mee te denken. Een vraag over iets persoonlijks als bijvoorbeeld een factuur kan vaak beter opgelost worden in een één op één gesprek. 

Hoi @D Dutch 
De juiste weg is 0800 0402 bellen en inspreken dat je de administratie wilt spreken.

Zo te horen moet er voor jouw de afdeling Billing/facturatie worden aangestuurd. Mijn collega's van de telefonische klantenservice kunnen dat voor jou in orde maken. Hebben ze dat nog niet gedaan? 

De klantenservice blijft heen en weer bellen met andere afdelingen. Zij kunnen het zelf niet oplossen. Het leek in juni na heel veel telefoontjes opgelost te zijn, maar vorige week bleek dat het toch niet zo te zijn toen dezelfde factuur weer op de mat lag. Ondertussen een tweede factuur gekregen die ook niet klopt. Ik zou maandag teruggebeld worden zodra het verholpen was, maar hoor niets meer. 

Het lijkt mij handiger als de afdeling die hierover gaat en ook wijzigen kan doorvoeren direct met mij contact opneemt (of ik met hen).

Vandaag een laatste poging gedaan. 1 uur en 15 minuten aan de telefoon gezeten. Het is weer hetzelfde liedje. Doorverbonden van de een naar de ander. Ze krijgen het niet opgelost, ook Collections niet. Laatst gesproken medewerkster zei uit eigen beweging dat ze vond dat dit écht niet kan en dat ze uit zichzelf een klacht voor mij wilde indienen. Vreemd genoeg moest ze het gesprek na 10 minuten beëindigen omdat haar werktijd er op zat en werd ik opnieuw naar een ander doorgestuurd.

Ik geeft het op via 0800-0402. Dit geeft geen zin. Heb ten einde raad zelf maar een klacht via de website ingediend. Hopelijk word ik teruggebeld door iemand die de zaak kan rechttrekken.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @D Dutch, 

Wat vervelend dat je er met de telefonische klantenservice niet goed uit bent gekomen. Mocht het met mijn collega's van de afdeling Klant Reacties (klachten afhandeling) ook niet lukken, dan hoor ik het graag. Dan kijk ik alsnog met je mee achter de schermen. 

Vandaag ben ik gebeld door KPN nav mijn via de website ingediende klacht. Dit keer de juiste persoon aan de lijn. In zegge en schrijven 4 1/2 minuut is niet alleen de "puinhoop" met de facturen rechtgezet maar ook een andere vraag van mij beantwoord. Ik moet nog de terugbetaling ontvangen maar heb er dit keer alle vertrouwen in. Waarom kan dit in hemelsnaam alleen na het indienen van een klacht? Klantenservice, leer hier iets van!!