Beantwoord

Onredelijke hoge kosten opzeggen vaste telefoon

• 18 June 2012
  • 1 reactie
  • 12204 keer bekeken

Ben sinds 1974, dus bijna 40 jaar, klant van KPN. Begin dit jaar mijn abonnement van de vaste lijn door een andere provider op laten zeggen, dit omdat ik graag mijn nummer wilde behouden. Brief van KPN ter bevestiging gekregen, geen probleem dus. Echter in april rekening ontvangen met als extra post: diversen nav opzegtermijn € 282,83, zonder enige specificatie! Ik moest dus ruim € 300,- betalen met BTW, terwijl ik anders een rekening heb, inclusief abonnement, van nog geen € 70,- in 2 maanden. Na een aantal telefoontjes bleek dat ik in plaats van een privecontract een zakelijk jaarcontract had?? Maar, zo vertelde de dame aan de lijn, het bedrag klopt niet. Ze kon een deel crediteren nl. € 116,54 dit ook weer zonder duidelijke uitleg. Toen ik het daar niet mee eens was werd ze onvriendelijk: of crediteren of maar een klacht indienen ( maar hoe doe je dat als je niet de juiste mensen aan de lijn krijgt ) Verder had ik vgls. haar op de rekening moeten zien dat ik een jaarcontract had en als ik dat niet gewild had, had ik een kaart ?? in moeten sturen, verder kon ze me niet helpen. Hoe is het mogelijk dat je op zo'n manier aan een zakelijk contract komt! na bijna 40 jaar prive bellen. Ik heb nog een aantal keren gebeld zonder resultaat en uiteindelijk een factuur van toch nog €185,78 onder dreiging van incasso betaald, want daar wil je niet mee te maken krijgen... ik hoop langs deze weg dat een van de medewerkers zo coulant wil zijn om deze zaak nog eens te beoordelen.
icon

Beste antwoord door Daan 18 June 2012, 17:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +6
Beste Areti,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + Huinummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan zal ik het probleem voor u proberen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer