Beantwoord

Onterecht vast bellen op factuur

  • 18 February 2021
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

al jaren heb ik geen vaste lijn meer waarop ik bereikbaar ben. he tis ook een dode lijn en toch moet ik nog steeds 2 euro per maand betalen blijkbaar volgens de factuur. Wat moet ik doen om dit te wijzigen. Ik ben zeer teleurgesteld en hopeloos. 

graag met spoed uw reactie.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 February 2021, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon 0800 0402 bellen en telefonie opzeggen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @GTer, welkom! Is het gelukt bij de collega's via 0800-0402? Je kunt zelf ook gemakkelijk vaste telefonie uit je abonnement halen door in te loggen via MijnKPN