Onterechte opzegkosten vaste telefonie

  • 10 december 2012
  • 1 reactie
  • 8951 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste Daan (of een ander KPN medewerker die hart voor de zaak en de klant heeft),

Ook ik ben geconfronteerd, zoals velen voor mij, met opzegkosten van 166,92 nadat ik (dacht) mijn prive vaste lijn abonnement op te zeggen. Na nalopen van oude facturen blijkt dat KPN mijn abonnement in 2010, zonder mijn medeweten heeft omgezet in een zakelijk contract. Natuurlijk nooit op mijn nota's hierop gelet maar dit valt natuurlijk niet op. Via de klantenservice en de administratie natuurlijk zoals iedereen al in diverse forums al ervaren heeft geen enkele compassie met de voormalige klant. Dus dan maar op deze manier. Ik hoop dat langs deze weg ook voor mij een oplossing gevonden wordt. Ook ik heb helaas het geld niet op mijn rug groeien.

Alvast bedankt


1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste KJH, 

Welkom op het forum. Ik heb je verhaal gelezen en attendeer je graag op een privé bericht welke ik je zojuist heb gestuurd. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Reageer