Beantwoord

Op zoek naar oude draaischijf telefoons model T65

  • 20 October 2019
  • 9 reacties
  • 339 keer bekeken

Ik ben op zoek naar draaischijf telefoons T65 voor technische studenten. Er is een match gemaakt op de jaarlijkse Beursvloer hier om van deze telefoons een soort van mini jukebox (wonderfoon) te maken voor ouderen met dementie die in een instelling wonen.

Het is de bedoeling dat de klas van 15 studenten ongeveer 30 telefoons binnen krijgt waar ze dan mee aan de slag kunnen. Als de match lukt, gaan deze technische studenten de wonderfoons zelf aan bieden aan de ouderen met dementie en gaan ze op bezoek in de instelling.

Wie helpt mij aan een aantal oude T65 telefoons met draaischijf? Op dit moment hebben we al 7 telefoons binnen gekregen!

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 October 2019, 19:55

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Er staan er hier genoeg: 

 

https://www.marktplaats.nl/l/telecommunicatie/vaste-telefoons-niet-draadloos/q/oude+telefoons

Dat was al bekend, ook bij Kringloopwinkels kom je deze ooit wel tegen.

De Beursvloer is voor organisaties, bedrijven en instellingen die samen matches proberen te maken met GESLOTEN beurs. Mensen met een verstandelijke beperking krijgen bijvoorbeeld een steigerhouten zitbank voor in de tuin, gemaakt door studenten, en als tegenprestatie maken de bewoners eigen gemaakte taarten en/of cupcakes of een schilderij wat ze zelf schilderen/tekenen.

De technische studenten hoeven dus in principe er geen geld in te steken, wel inzet, tijd en goede wil!

Hier worden alleen ouderen met dementie heel blij gemaakt, er wordt geen cent aan verdiend!

Reputatie 7
Badge +28

Aha, gratis dus. Ik kan je niet aan zo/n telefoon helpen. Misschien iemand anders hier op het forum? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Katspikey78, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een fantastische actie en ik hoop ook dat je de telefoons gaat vinden. Ik heb er helaas geen een thuis staan, anders had ik heb graag afgestaan.

Wie weet komt er nog een leuke reactie vanuit onze Forumgebruikers :) Succes in ieder geval!

sporadisch komen er toch wel wat telefoons binnen. we zitten al bijna op 10 stuks.

Kreeg ook goed nieuws, dat de studenten het is gelukt om van oude telefoons MET druktoetsen ook een wonderfoon te kunnen maken!

We gaan stug door met zoeken!

Reputatie 7
Badge +21

Top, fijn om te lezen @Katspikey78 en leuk dat je het even terugkoppelt :smile:

Goedenavond,

wij hebben 1 zwarte draaischijf telefoon beschikbaar.

waar kunnen wij die heensturen of inleveren?

Goedenavond,

wij hebben 1 zwarte draaischijf telefoon beschikbaar.

waar kunnen wij die heensturen of inleveren?

Niet naar KPN in ieder geval, maar neem even contact op met forumgebruiker @Katspikey78 zou ik zeggen. Anders marktplaats/kringloop/recycling/enz.

Goedenavond,

wij hebben 1 zwarte draaischijf telefoon beschikbaar.

waar kunnen wij die heensturen of inleveren?

Hallo @Grouw , als ik de topic-titel goed lees zoekt men een draaischijftelefoon type T65,

die van jouw is waarschijnlijk de oudere bakelieten versie uit de jaren 50/60 die je als luxe model ook in het wit/ivoor kon krijgen.

 

Reageer