oplossen storingen

• 24 september 2011
  • 1 reactie
  • 11807 keer bekeken

Op 16 september heb ik een storing gemeld van telefoon en internet. Nu 24 september en vele vele telefoontjes en de daarbij komende kosten later, nog geen oplossing. Ik woon in een appartementencomplex 6 hoog. En dat is naar het nu blijkt voor KPN een complexe zaak??

Ik kan hier met mijn verstand niet bij. We vliegen tegenwoordig naar de maan, maar een storing in een kabeltje oplossen anno 2011 blijkt complex te zijn. Komt nog bij dat de klantenservice van KPN niet echt aan klantenbinding en service doet. Onvoldoende informatie geven, niet kunnen vinden van de storing (nadat er al 2 monteurs bij mij zijn langs geweest). Ik ben zelf achter een dongel aangegaan eind deze week. Omdat niemand eerder deze week mij een antwoord kon geven op mijn vraag naar een alternatief voor het niet kunnen gebruiken van internet. De figuur bij de klantenservice wist mij te vertellen dat een dongel € 60,- zou kosten en dat die maar beperkt te gebruiken was. Welnu ik heb uit nood gedwongen een dongel aangeschaft voor € 20,- !!! met abonnement. Bellen doe ik mobiel, maar mijn vaste telefoon is i.v.m. dringende familieomstandigheden doorgeschakeld naar mijn mobiel. Kassa!! Maar volgens een medewerker van de reeds eerder genoemde klantenservice kost doorschakelen niets!! Wat een informatie!! Al dit soort kosten zullen uiteraard op KPN worden verhaald. Nu is het zo ver dat er a.s. maandag weer gekeken gaat worden naar een oplossing, maar zoals door KPN gezegd nogal complex!!. Ik ga nog geen vlag aanschaffen om a.s. maandag uit te hangen!!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
KPN heeft 5 werkdagen de tijd om een storing op te pakken, dus een storing word niet binnen 5 werkdagen opgelost zoals sommige mensen wel bij de klantenservice melden.

Zodra de storing is opgelost kan KPN indien de storing aan de KPN kant ligt een bepaald bedrag vergoeden van de belkosten etc. Kosten omdat jij een abbonement voor internet online hebt moeten aanschaffen zal KPN niet vergoeden tenzij je geluk hebt natuurlijk.

Reageer