Opzeggen ivm overlijden.

• 21 december 2014
  • 1 reactie
  • 422 keer bekeken

Ik wil jullie complimenteren hoe SLECHT jullie een overlijden afhandelen. Het enige wat ik vraag is een bevestiging van de opzegging als contactpersoon. Deze hebben jullie naar een totaal verkeerd adres gestuurd en ' mogen ' jullie niet nogmaals versturen. Nu heb ik dus geen bevestiging, omdat jullie jullie zaken niet op orde hebben. 

En dan hanteren jullie een opzegtermijn van 5 werkdagen, terwijl de contractant is overleden, er niemand meer woont en er dus niet gebeld wordt/is.

'Servicedesk nabestaanden' kunnen jullie beter opdoeken. Totaal geen meerwaarde en schoftelijk geholpen. Neem een voorbeeld aan andere grote bedrijven; die alles zeer netjes regelen.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken! Ga zo door KPN!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Erik,

Ik sta hier erg van te kijken. Dit is zeker niet de manier waarop dit geregeld hoort te worden. Ik wil er alles aan doen dit alsnog recht te zetten. Kun je daarvoor de betreffende adresgegevens en naam contractant in een privébericht sturen?

Mijn oprechte excuses voor deze situatie. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd en zie je bericht graag tegemoet.

Joran

Reageer