Beantwoord

Opzeggen van de vaste telefoon

  • 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 292 keer bekeken

ik mijn huistelefoon afsluiten hij doet het niet meer en bijna iedereen belt me mobiel scheelt dit ook in mn maandelijkse kosten?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 July 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

ik wil mijn vaste telefoon afzeggen gebruik hem nooit en iedereen belt mobiel scheelt dit ook in de maandelijkse kosten van het abonnement ?

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Weistaar1, welkom! Het ligt er een beetje aan welk abonnement je hebt. Als je één van de abonnementen in onze huidige propositie hebt, dan betaal je een euro per maand voor je vaste lijn. Die kan je via MijnKPN opzeggen. Bij onze oudere Alles-in-1 abonnementen zit het er bij in: je betaalt hier niet apart voor. Mocht je alleen vaste telefonie afnemen, dan kan je het beste even bellen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen je dan helpen met het opzeggen. Laat je het me weten als je nog vragen hebt?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er vanuit dat het nu duidelijk is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
oh sorry ja ik snap het nu dan laat ik het gewoon zo zoals het is bedankt voor de uitleg mvg.
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem, graag gedaan! 🙂