Vraag

opzeggen vast bellen abonnement

  • 27 November 2019
  • 8 reacties
  • 210 keer bekeken

Vorige week via chat contact met medewerker vast bellen opgezegd vanwege de hoge maandelijkse kosten. Helaas hiervan geen bevestiging ontvangen via de mail. Als ik vandaag nogmaals probeer te chatten met een medewerker krijg ik de melding van 22 wachtenden voor u. Dan ben ik er alweer helemaal klaar mee! Nu via het online opzeggen ingevuld (maar dan staat er bij mininaal een maand van te voren opzeggen) en dan vraag ik me af.....is er door die medewerker uberhaupt wel eens een opzegging ingevuld? Omdat ik er onder mijn gegevens geen melding van terug kan vinden 🤔.  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor abonnement heeft u? Als u een wat ouder abonnement heeft, zoals Alles-in-1 bijvoorbeeld, dan kunt vast bellen niet eens opzeggen. Want vaste bellen is bij het Alles-in-1 abonnement een vast onderdeel. U zult dan een nieuw abonnement zonder bellen af moeten sluiten. Wat hoogstwaarschijnlijk helemaal geen financiël voordeel op leverd.

Nou dat is ook raar! Heb idd alles in 1 abonnement. Medewerker zei dat het idd veel kon schelen in de maandelijkse kosten. Dat is vreemd? 🤔

Mooi zo laten dus, nmi.

Het uit bellen is zeer kostbaar zonder speciaal abonnement, maar gebeld worden kost je niets en is in een goede kwaliteit, (veel) beter dan mobiel.

En je hebt een extra telefoon voor het geval dat . . . .

Ik heb een paar mensen in mijn omgeving waar ik af en toe een klets praatje mee heb, ik wordt gebeld met de mobiel van die persoon en ik bel terug op de vaste lijn.

Alweer zo een trucje van KPN. Ik ben in 2018 verhuisd en toen was het “u kunt uw oude abonnement NIET meenemen maar MOET een nieuw abonnement afsluiten” resultaat ik was mijn gratis spotify kwijt en moest extra gaan betalen voor een vaste lijn.

ja KPN U hebt het belang van de klant beslist NIET hoog in het vaandel staan.

ga daar eerst eens aan werken om de klanten tevreden te maken in plaats van de klanten op stang te jagen.

de medewerker zei in 2018 tegen mij “ als het U niet bevalt gaat U toch weg……..” 

hoe idioot moet het nog worden? De klant koning??? Welnee de klant is maar een vervelende lastige bijzaak bij KPN.

Ik ben nog steeds tamelijk woest over zoveel onbeschoftheid, helemaal O dat later werd gezegd dat ik WEL !!! Mijn abonnement gewoon had mogen verhuizen.

bedankt KPN voor deze plundering van MIJN portemonnee.

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is nooit gratis geweest. Abonnementen met Spotify waren gewoon duurder.

Reputatie 7
Badge +15

@heike36 Welkom op het forum. Ik begrijp dat er contact is geweest over een opzegging en dat je hier nog geen bevestiging van hebt ontvangen. Ik zou graag even in je gegevens willen kijken om te kijken wat er precies gebeurd is. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen aanvullen? 

Ik ondersteun het antwoord van @Nick83 volledig.

Laat je vaste telefonie bij Alles in één eruit halen dan scheelt dat geen abonnementskosten. Bij Alles in één worden alleen de belkosten berekend. Heb je wel “onbeperkt bellen”* dan kun je dat gewoon stopzetten in MijnKPN.

Onbeperkt Altijd of Onbeperkt Weekend & Avond

 

@Zilverdraadje brengt hier alleen maar verwarring voor de vragensteller. Zijn/haar abonnement gaat niet verhuizen of is verhuisd. En bij mijn weten is Alles in één gewoon nog verhuisbaar.

Alleen de Alles in één Thuis/Glasvezel Instap/Standaard/Premium moeten vernieuwd bij verhuizen. Als het dus Thuis of Glasvezel in de abonnementsnaam staat.

Reputatie 7
Badge +15

@heike36 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!