Beantwoord

Opzeggen vaste telefoon van mijn moeder, i.v.m. opname in verpleeghuis

  • 18 August 2021
  • 4 reacties
  • 384 keer bekeken

In verband met opname in een verpleeghuis, wil ik het vaste telefoonabonnement van mijn moeder opzeggen. Ik weet dat dat alleen telefonisch kan via 0800-0402. Ben al dagen aan het proberen om er door heen te komen, maar krijg steeds te horen dat “de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent” en dat het “beter is om morgen terug te bellen”. De wachttijd zou circa 10-12 minuten zijn. Dus braaf 10 minuten aan de lijn gehangen, en toen werd het contact verbroken.  Inmiddels tikken de kosten door en heb ik ook wel andere dingen aan mijn hoofd. Kortom, ben inmiddels behoorlijk geïrriteerd dat KPN het gewoon onmogelijk maakt om een abonnement op te zeggen. 

Iemand nog suggesties…?? Of kan KPN misschien hierop reageren en vertellen waarom ze niet bereikbaar zijn via de zgn ‘klantenservice’? En wat ik moet doen om KPN wel te kunnen bereiken….??

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 August 2021, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Esor ,

Het alternatief voor bellen met 0800 is de chatfunctie. 
 

De chat bereik je op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Hallo Noordzee,

Bedankt voor je snelle reactie. Het is gelukt! Ik zat eerst vast in de digitale assistent. Was een beetje lastig omdat het niet om mijn eigen abonnement ging, maar om dat van mijn moeder. Maar ik ben uiteindelijk snel en goed geholpen.

Tip voor KPN: verwijs mensen voor een opzegging vaste telefoon gewoon direct door  naar de chat en niet naar het telefoonnummer van de klantenservice. Ik begrijp wel dat jullie wat extra centen binnenharken door mensen eindeloos in de wacht te laten hangen, maar die chat-functie is echt een stuk klantvriendelijker en levert waarschijnlijk ook minder klachten op.

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het gelukt is via de chat ! :thumbsup_tone3:

Overigens is het nummer 0800-0402 helemaal gratis. 

 

Nogmaals dank voor je tip. Hele opluchting dat het nu geregeld is. Die chat functie is prima.

Wel fijn dat het telefoonnummer gratis is, maar als het niet beantwoord wordt, dan schiet je er alsnog niets mee op…