Beantwoord

opzeggen vaste telefoonlijn

  • 26 februari 2017
  • 6 reacties
  • 18878 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen waar en hoe ik mijn vaste abonnement kan opzeggen?
Ik lees alleen maar over een nieuw abonnement afsluiten maar ik wil OPZEGGEN.
Helaas staat nergens op de KPN of "mijn KPN".!!!!! waar ik een vaste lijn kan opzeggen.

gr.
icon

Beste antwoord door JHAA 26 februari 2017, 19:57

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

Eerste resultaat op google


bedankt voor de link Robin.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

Eerste resultaat op google
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JHAA, welkom op het forum! Via de link die Robin heeft geplaatst kun je inderdaad je abonnement opzeggen.

Ik ben wel benieuwd waarom je precies wilt opzeggen. Is er wellicht nog iets dat ik kan doen om je als klant te behouden?
Hoi JHAA, welkom op het forum! Via de link die Robin heeft geplaatst kun je inderdaad je abonnement opzeggen.

Ik ben wel benieuwd waarom je precies wilt opzeggen. Is er wellicht nog iets dat ik kan doen om je als klant te behouden?


bedankt voor de link.
de gehele familie is mobiel bereikbaar en betalen eigenlijk al maanden alleen abonnement en gebruiken dus al maanden niet meer de vaste telefoon.
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

Eerste resultaat op google


bedankt voor de link Robin.
Reputatie 7
Badge +22

bedankt voor de link.
de gehele familie is mobiel bereikbaar en betalen eigenlijk al maanden alleen abonnement en gebruiken dus al maanden niet meer de vaste telefoon.


Aha, dan begrijp ik inderdaad wel dat je af wilt van je vaste telefoon 🙂 Heb je een los telefonie-abonnement? Of maakt de telefoonlijn deel uit van een Alles-in-1 Pakket? Als dat laatste het geval is, hoeft het opzeggen niet via de bovenstaande link, maar kan ik het ook voor je in orde maken 🙂
Reputatie 7
Badge +31
Wat ook kan als je Alles in 1 of "internet plus bellen" hebt: gewoon de stekker van de telefoon thuis eruit halen. Daar betaal je bij KPN alleen gesprekskosten op. Alles in 1 zonder telefoonnummer kost hetzelfde als met telefoonnummer.
Voicemail vast ook uitzetten; je hebt tenslotte geen telefoontoestel meer in bovenstaande situatie:
Via MijnKPN of 'bel' #61#.

Reageer