Beantwoord

opzegging belbasis

• 16 mei 2012
  • 4 reacties
  • 11275 keer bekeken

Na meer dan 30 jaar  klant te zijn geweest bij KPN zijn wij overgestapt naar Telfort het broertje van KPN. Na opzegging van ons bel basis ISDN abonnement kregen we van de week de eind afrekening met een bedrag van 309.32 voor kosten opzegging Bij navraag klanten service hoorden wij voor het EERST dat KPN ons abonnement in 2010 heeft gewijzigd in een zakelijk abonnement.Wij hebben daar nooit een bericht over ontvangen! Het blijkt nu dat dit niet zomaar is op te zeggen dat is ons niet vertelt bij de opzegging Ik heb hier ook nooit voor getekend.

Ik lees hier dat ik niet de enige ben. 

HELP wie weet raad!!!!!

Hans

icon

Beste antwoord door Daan 22 mei 2012, 15:00

Beste Hans7,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik of er een oplossing mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Daan

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
misschien een tip voor iedereen die gaat overstappen, check altijd eerst je huidige situatie en vraag de helpdesk of je nog gebonden bent aan een contract en vraag of ze het gesprek schriftelijk wil bevestigen, verwijzen naar een brief die je verstuurd is of anders een notitie kan maken van je vraag en antwoord. als er ruimte voor is geef bij de overstap altijd aan dat dit kostenloos en boetevrij dient te zijn, dit kan simpel weg door je nieuwe provider een email te sturen of te bellen, doe dat wel binnen de wettelijke bedenktijden, dan heb je die eisen als voorwaarden bijgesloten.

De vrouw bij de klantenservice heeft ook niets gezegd toen ik kwam opzeggen dat ik een zakelijk contract heb dat je dit niet zomaar kan stoppen.

Toen dit abonnement ging opzeggen wist ik niet beter dat dit een particulier abonnement was met een maand opzegging en GEEN zakelijk abonnement.

Bij nazoeken in de facturen staat op 20 juli 2010 in heel kleine letters opeens zakelijk belbasis isdn .

Dit is bij mij het enige wat bekend is over de verandering van het abonnement dit heeft KPN heel stiekem zonder medeweten van de klant verandert.

Ik heb hier geen correspondentie over gehad!

In al die jaren de facturen nooit echt gelezen want het bedrag klopte altijd wel en werd al automatisch afgeschreven.Dus ik wist niet dat mijn abonnement verandert was.

Dus om de schuld bij de klant te leggen vind ik wel heel erg vreemd.

Het lijkt een beetje op

Helaas pindakaas

met vriendelijke groet hans

Reputatie 3
Badge +5
Beste Hans7,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik of er een oplossing mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 3
Badge +5
Hans7 gaf aan dat het probleem naar behoren is opgelost!

Reageer