Vraag

opzegging van vaste telefoon

  • 8 July 2020
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb van u op 5 juni een bevestiging gehad van mijn opzegging van de vaste telefoon. Hierin staat dat ik hierover zal worden teruggebeld. Dit laatste is nooit gebeurd. Op mijn factuur van juni staat nog steeds het abonnementsbedrag en op die van juli zelfs het verhoogde bedrag. Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers en die heeft het abonnement stop gezet maar het bedrag van augustus zou nog worden afgeschreven. Ik vind het sowieso onterecht dat ik juli en augustus nog moet betalen en bovendien vind ik het raar waarom zo'n opzegging zo moeilijk te realiseren is.

Mijn postcode/huisnummer is: ***

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Gkind Welkom op het forum. Ik heb je gegevens er even bij kunnen pakken en ik kom geen bevestiging van opzegging in juni tegen. Zou het kunnen dat je je telefoonnummer hier op onze website hebt ingevuld en dat je hierover nog gebeld zou worden? Zou je voor mij je forumprofiel ook verder willen invullen, dan kan ik uitzoeken wat er precies gebeurd is en kijken of er iets is dat ik nog voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Gkind Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!