Beantwoord

Oud abonnement Vrij bellen Avond en Weekend

  • 11 July 2020
  • 3 reacties
  • 3106 keer bekeken

Ik ben 93 jaar en heb via de Zorginstelling (een aanleunwoning) TV van Ziggo (bulk care). Zelf heb ik een abonnement KPN Bel Vrij Avond & Weekend. Daar betaal ik per 2 maanden € 62,80 voor.

Dat is volgens mij best veel. Nu vraag ik me af of er geen goedkopere abonnementen zijn bij KPN. De meeste moeten in combinatie met internet of TV.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 11 July 2020, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

In combinatie met internet (zonder TV) is 44,50 per maand (dat betaalt u per maand). En dan hebt u nog geen bundel als gratis bellen in de avonden en weekenden, wat nu in het abonnement zit. Dan is ‘t Belonbeperkt Nederland extra voor 9,99, maar dan zijn er nooit belkosten binnen Nederland.

Wilt u alleen telefoon (analoog pstn abonnement) dan kan u switchen naar een ander vastbellen abonnement.

Er zijn 3 Belvrij vormen
Altijd, Avond & Weekend, en alleen Weekend (tarieven e.d. zie deze pdf)

Minst duur
Belbasis (30,50 per maand maar geen gratis bellen) (tarief zie deze pdf)

Ik heb op dit forum enkele maanden geleden een overzicht gemeld van de PSTN analoge telefonie-abonnementen, zie hier.

Maar het goedkoopst is toch een mobiel abonnement.

Met alleen bellen (en sms)

150 min. gratis per maand; daarboven 0,23 p/min. € 14 per maand.

Altijd gratis bellen in Nederland en in en naar alle E.U. landen. Nog slechts € 15 per maand.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos27, welkom op het forum!
Beter dan @PeterG kan ik het niet uitleggen :blush: mobiel is het goedkoopst. 
Als je alleen huistelefonie bij ons wilt met het onbeperkt bellen wat je nu hebt heb je eigenlijk een van de goedkopere abonnementen.
Als je ook je andere diensten bij ons onder wilt brengen kan dat misschien wel voordeliger zijn dan de abonnemten die je nu verdeeld hebt over twee providers.
Als je dit graag telefonisch wilt bespreken kan dat natuurlijk altijd! Je kunt ons altijd gratis bereiken op 0800-0402. Als je tegen de computer zegt een medewerker te willen spreken word je daarmee doorverbonden!

@Jos27

Sorry, ik had de prijzen van het mobiele abonnement verkeerd. De prijzen die ik noemde zijn i.c.m. nóg een kpn-abonnement bv thuis internet. Dat is hier niet het geval.

Ik heb de prijzen (nog goedkoop t.o.v. Vast Bellen) gewijzigd in mijn eerste bericht hier. Nog steeds véél goedkoper dan een Vast Bellen abonnement (PSTN).

NOTA BENE. Als (een van) uw kinderen al KPN heeft is voor hen een mobiel abonnement wat u dan gebruikt dus nog goedkoper.:wink:

@Thomas