Beantwoord

Oude PTT telefooncel gezocht

  • 16 September 2020
  • 46 reacties
  • 4456 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

46 reacties

Hoi @Ilse, er staat een telefooncel op marktplaats. Staat er net op. 

Oude telefooncel. Ptt groen.
Biedenhttps://link.marktplaats.nl/m1616550973?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller

 

Reputatie 7
Badge +20

Goed opgelet @Uiltje77 :smiley: Heel fijn dat je dit hier even deelt!

Deze is wel wat liefde nodig, maar eenmaal opgeknapt zal hij vast prachtig staan bij jullie @Ilse2020 :blush::ok_hand_tone2:

Reputatie 1

Super dat je gemeld hebt. Ik heb inmiddels contact met deze adverteerde. Ik laat jullie  het weten of het wat gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +28

ZOOO, Dat wordt een aardig projectje. 

Ik ben benieuwd naar het resultaat. :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +20

Spannend, ik hoop dat het wat wordt en ben net als @Noordzee nu alvast benieuwd naar het eindresultaat :grinning:

Reputatie 7
Badge +28

@Ilse2020 

Heb je al een deal kunnen afsluiten over die telefooncel? 

Reputatie 1

Ja. We hebben de cel opgehaald afgelopen maandag. Een echte opknapper, maar mijn zoektocht is geslaagd. Allemaal super bedankt voor het reageren en meedenken 

 

Groetjes Ilse

Reputatie 7
Badge +28

Helemaal leuk! ☎️📞

Reputatie 7
Badge +20

Ah wat gaaf @Ilse2020 :smiley:

Zou je wat foto's met ons willen delen, als hij af is? :blush: Succes met het opknappen!

Reputatie 1

Ga ik doen als het zo ver is en er aan denk:grin:

Wie kan ons helpen aan een oude PTT  telefooncel. 

 

We hebben er zeker wat voor over. Al een lange tijd opzoek. Dus wie maakt ons blij. 

Hallo, wij hebben er een te koop. Zie marktplaats voor info, uit boazum (Friesland) staat er zins vandaag op.

Reputatie 7
Badge +20

Wat leuk @Hiltsje, en super dat je het hier even komt melden! Staat hij er nog op? Zo ja, heb je dan wellicht het linkje naar de advertentie ook voor ons? De dame die de vraag hier heeft gesteld is inmiddels voorzien, maar wellicht zijn er ‘meelezers’ die ook interesse hebben :blush:

Oh en @Ilse2020, is het opknappen al gelukt en zo ja, hoe ziet hij er nu uit? Heel benieuwd! :smiley:

Wat leuk @Hiltsje, en super dat je het hier even komt melden! Staat hij er nog op? Zo ja, heb je dan wellicht het linkje naar de advertentie ook voor ons? De dame die de vraag hier heeft gesteld is inmiddels voorzien, maar wellicht zijn er ‘meelezers’ die ook interesse hebben :blush:

Oh en @Ilse2020, is het opknappen al gelukt en zo ja, hoe ziet hij er nu uit? Heel benieuwd! :smiley:

Hoi, er staat eigenlijk maar 1 ptt telefooncel op marktplaats dus kan niet missen…. Wij hebben hem inmiddels verkocht, maar die gene heeft hem opnieuw op marktplaats gezet, in harkema 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi, er staat eigenlijk maar 1 ptt telefooncel op marktplaats dus kan niet missen…. Wij hebben hem inmiddels verkocht, maar die gene heeft hem opnieuw op marktplaats gezet, in harkema 

Ok, dank voor deze update!

Mocht je er nog 1 zoeken, ik kwam dit bericht tegen op Google en ik heb een oude grijze PTT telefooncel die ik wellicht wil verkopen.

 

Mocht je er nog 1 zoeken, ik kwam dit bericht tegen op Google en ik heb een oude grijze PTT telefooncel die ik wellicht wil verkopen.

 

Dag @RonSp1, super! Ik kwam dit bericht ook tegen omdat ik op zoek ben naar een exemplaar. Kunnen we morgen even contact hebben? Mijn maildres is *** Fijne avond!

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een oude telefooncel. Weten jullie waar ik die zou kunnen vinden? Op dit moment staat er geen te koop op Marktplaats. Ik hoop op de Gouden Tip want velen weten meer dan één :-).

Veel dank alvast voor het meedenken.

 

Groetjes,

Maaike

Reputatie 7
Badge +20

Ah wat mooi dat jullie elkaar op deze manier vinden @RonSp1 en @Maaike_vander_Linden :smiley:

Maaike, ik haal jouw mailadres even uit je bericht, dit is een openbaar forum en iedereen kan hem lezen, iets waar je misschien niet bij stil hebt gestaan :wink: Als je op de naam van RonSP1 klikt, krijg je de mogelijkheid om hem een privébericht te sturen, zou je hem op die manier jouw mailadres willen sturen? 

Mocht iemand nog interesse hebben in een telefooncel dan hoor ik het graag. Ik heb die van ons net op Marktplaats gezet. 

Reputatie 7
Badge +20

Superleuk dat je dit hier komt delen @Jennifer Venneman-Wemmers 😊

Ik zoek de gebruiksaanwijzing van een telefooncel met meertalige tekst waaronder Esperanto.

Het is een aluminium bord met  afwisselend aluminiumkleurige en zwarte achtergrond.