Beantwoord

Overgezet van XS4ALL, telefoonnummer registreert niet meer in de Fritzbox

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds ik van xs4all ben overgezet gaan zakken niet lekker. Laatst met aanvragen van mijn verhuizing (ben 17 juni verhuist) werd ook aangegeven, je bent nog niet omgezet, terwijl ik hier toch echt correspondentie over heb ontvangen en ook als ik probeer in te loggen op mijn xs4all geeft hij aan dat ik niet langer kan inloggen maar bij mijn KPN moet inloggen. Dat doe ik vervolgens maar ik mag geen producten aanpassen, bij alles zegt hij, je moet context opnemen met de klantenservice.

Nu werkt mijn vaste telefonie ineens niet meer. Voip wachtwoord aangepast en alles netjes opnieuw ingevoerd op de fritzbox... Niet werken, zowel met kpn als xs4all als provider keuze. Volgens mij zit er iets aan jullie kant niet lekker, het was vorige week ineens gebeurt, het nummer wilde niet meer registreren, ook niet na herstart fritzbox. 

 

Willen jullie eens kijken wat er niet goed gaat? Thnx. 

 

Gr Jelle 

icon

Beste antwoord door jelzie 28 June 2022, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @jelzie, dat is vervelend! Met het adres wat op je profiel hebt staan kan ik geen gegevens inzien. Gaat het om dat adres of om een ander adres?

Wat je in dit geval ook kunt doen is contact opnemen met 020 398 76 66, dat nummer wordt nog gebruikt voor oud-XS4ALL aansluitingen. Een collega daar kan met je meekijken naar de aansluiting en je er meer over vertellen.

Reputatie 1

Hi Jasper,

 

gister meermaals geprobeerd maar inmiddels na 1 poging vanmorgen werkte het ineens. Alsof de wachtwoord wijziging wat tijd nodig heeft gehad. 

Blijft overigens dat ik het vreemd vind dat ik mijn abonnement niet kan aanpassen in de App. Heb mijn profiel geupdate met de juiste gegevens.

 

Reputatie 7

Jouw nummer doet het nu wel weer dus, als ik je goed begrijp @jelzie? 

Bij een aantal overgezette XS4ALL aansluitingen lukt het wijzigen van het abonnement nog niet in MijnKPN inderdaad.

Als je iets wilt wijzigen kan je het nummer in mijn vorige bericht bellen, zij kunnen wel een wijziging doen. De optie om het zelf te doen komt wel in MijnKPN.