Beantwoord

Overlast via inkomende gesprekken

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Dag, 

Wij als onderneming worden vanaf augustus ongewenst gebeld door een bepaald nummer. Dat nummer is bij ons bekend en ook de data en het tijdstip waarop diegene heeft gebeld. Nu moet ik aan de politie een bewijs aanleveren dat zij werkelijk op de genoemde data en tijdstip heeft gebeld. Kunnen jullie het voor mij checken als ik het telefoonnummer, datum en tijdstip doorgeef? 
MVG

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 27 October 2019, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Onderneming… Groot Zakelijk danwel KPN EEN MKB contract mag ik aannemen?
Dan zul je je tot KPN Zakelijk moeten wenden. Die hebben toegang tot de gegevens van Groot Zakelijke klanten. Hier niet. Dit is het forum voor KPN Consument en ZZP/klein zakelijk.

KPN Zakelijk
http://www.kpn.com/zakelijk
Forum zakelijk:
http://zakelijkforum.kpn.com .

Het gaat om een ondernemingspakket wat wij hebben. Is geloof ik klein zakelijk. Moet via een ander forum?

Klein zakelijk verloopt volgens mij ook via KPN Consument (incl. ZZP is dat). Dat is dit forum idd. Maar de moderators kunnen er niks mee. Je kunt dit formulier gebruiken (niet voor Groot zakelijk of KPN EEN MKB).
KPN kan dan, als het een klant van hun is, contact opnemen met de overlastgever en verzoeken te stoppen met het bellen. Buitenlandse nummers kan al helemaal niks aan gedaan worden, daar hebben KPN en de overige NL providers natuurlijk geen gegevens van.

Gegevens worden niet verstrekt aan de ontvanger overigens. En dat weet je politie ook.
Waarom die dan over die gegevens vraagt die een provider volgens de nieuwe AVG niet eens aan jouw mag verstrekken…. Overigens wel aan de politie als die erom vraagt. Maar mij zal die gegevens niet krijgen.

Bovendien worden bellers die JOU bellen NIET geregistreerd. Dat is ook nergens voor nodig (nota enzo). Die gegevens zijn er helemaal niet!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MDur Je bent bij ons aan het goede adres in de zin dat ik inderdaad ook mensen met een kleinzakelijk abonnement verder kan helpen. Qua overlast legt je medeforumgebruiker Peter het al uitstekend uit. Ik moet daar aan toevoegen dat de politie voor dit soort zaken ook haar eigen ingang bij ons heeft, wat buiten mijn of mijn collega's om gaat.