Overzicht lopende gesprekskosten

• 1 oktober 2014
  • 15 reacties
  • 744 keer bekeken

Tot voor kort kon ik in MijnKPN in het overzicht van de facturen ook kiezen voor een overzicht van de lopende gesprekskosten, dus over de periode na de laatste factuur.

Vandaag wilde ik daar weer eens naar kijken, maar ik kan de mogelijkheid niet terugvinden.

Is dit afgeschaft of moet ik beter kijken?

15 reacties

Het gaat om een vaste telefoonaansluiting.

Hello

I have had the same problem for the past two weeks.  Have phoned KPN they cann't give me a definite answer to why and when it will be restored.

Regards.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo zoekplaatje,

excuses voor de late reactie! Je zou de lopende verbruikskosten moeten kunnen terugzien via het tabblad 'mijn rekeningen'. Je komt dan in het factuuroverzicht en vervolgens klik je op het tabblad 'verbruiksgegevens'. Daar staan de lopende belkosten. Zou je me willen laten weten of je daar aantreft wat je zocht?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Goedemiddag,

Even gekeken op Mijn KPN.

Op tabblad 'mijn rekeningen' staan wel de facturen, maar ik vind geen tabblad 'verbruiksgegevens'.

Als ik bij de laatste factuur (10 oktober 2014) klik op 'details', krijg ik de factuur van 10 oktober 2013!!

Er is dus blijkbaar iets niet helemaal in orde op Mijn KPN.

Heb nog geprobeerd in te loggen op Mijn KPN Beta, maar dat lukt op dit moment niet.

Reputatie 5
Badge +11
Dag zoekplaatje,

dat is best vreemd! Het tabblad verbruiksgegevens zou je wel moeten hebben. Zie het onderstaande screenshot.

https://

Met vriendelijke groet,

Raul.

Goedemiddag,

Ik wilde inloggen maar kreeg de melding "Sorry, we kunnen de pagian niet vinden". Het is overigens niet de eerste keer, dat inloggen niet lukt.

Nu lukt inloggen wel.

Geen tab gebruiksgegevens. zie screenshot

Ziet er sowieso anders uit dan die van u.

https://

Hi Raul

Thanks for the update and that you have passed the problem over to the technical department. 

Would it have anything to do with the OSX 10.9.5 that I use, the problem occurred roughly the same time as the Sept update came through.   Please pass to technical department.

Regards.

Ook ik kan de lopende gesprekskosten niet zien. Het tabblad zoals in het screenshot weergegeven ontreekt bij mij ook.

Wanneer komt dit weer beschikbaar?

Reputatie 7
HansO schreef:
Ook ik kan de lopende gesprekskosten niet zien. Het tabblad zoals in het screenshot weergegeven ontreekt bij mij ook.

Wanneer komt dit weer beschikbaar?

Binnen de optie 'mobiel, mobiel internet en vast bellen', voor ANALOGE lijnen, ontbreekt hier inderdaad ook de optie om lopende kosten na de laatste rekening te bekijken. (hoewel die er bij mij niet zijn aangezien ik niet analoog bel).

Voor Mijn KPN kun je het best inloggen met Internet Explorer of Mozilla Firefox. Die laatste is de door KPN aanbevolen browser. In Google Chrome werkt het niet tot slecht.

Ik kom er in GC zelfs niet in. Met die andere 2 gaat het goed. Bij mij is 'verbruikskosten' wel beschikbaar (bij mijn alles-in-1, dus geen analoge lijn).

Voor ISDN zie hier: http://www.kpn.com/zakelijk/vast-bellen/zakelijk-vast-bellen/extra-diensten/gemak/isdn-kostenindicatie.htm .

KPN heeft mij onlangs gemaild, dat de lopende gesprekskosten niet meer getoond worden. Deze functionaliteit is eruit gehaald. Helaas heb ik de mail (per ongeluk) verwijderd, zodat ik niet meer de exacte tekst kan reproduceren.

Wellicht kan een deskundige van KPN hier nog een keer reageren.

Ik lees het bericht van Peter nu beter en zie dat het bij alle-in-een wel kan. Vreemd.

Wordt er dan echt onderscheid gemaakt tussen klanten?

Heb net nog even gekeken via IE, maar ook daar ontbreekt het.

Reputatie 7
In een iets ouder topic (met dezelfde titel) kom ik dit antwoord van Joran tegen van 13-11-2014 om 15:16 u.:

Joran schreef:

Dag driemaster,

Op dit moment onderzoeken we waarom deze functionaliteit is verwijderd. Dit is niet bij voorbaat aangekondigd, onduidelijk is of dit een bewuste keuze is geweest. Zodra ik concrete informatie heb laat ik het weten. Excuses voor het ongemak.

Joran

Reputatie 7
zoekplaatje schreef:
KPN heeft mij onlangs gemaild, dat de lopende gesprekskosten niet meer getoond worden. Deze functionaliteit is eruit gehaald. Helaas heb ik de mail (per ongeluk) verwijderd, zodat ik niet meer de exacte tekst kan reproduceren.

Wellicht kan een deskundige van KPN hier nog een keer reageren.

Mogelijk nog wel beschikbaar in je webmail ? (indien je outlook oid gebruikt)

Reputatie 7
Badge +28
Dag allen,

Het is sinds november niet meer mogelijk om administratieve wijzigingen uit te voeren of lopende facturen in te zien in MijnKPN voor Thuisbellen. Ik heb de reden hierachter helaas niet kunnen achterhalen, voor ons is dit ook als een verrassing gekomen. Het klopt overigens dat er een verschil zit in het functioneren van de omgeving voor Alles-in-1 en thuisbellen.

Joran

Reageer