Beantwoord

pre-select dial

  • 8 mei 2012
  • 3 reacties
  • 11192 keer bekeken

Na overgang van KPN ISDN naar KPN glasvezel kan ik niet meer het door mijn werkgever ter beschikking gestelde pre-dial nummer van 4 cijfers draaien (16xx). KPN helpdesk zegt doodleuk dat dat misschien in de toekomst ook op glasvezel komt, maar dat ik dus nu voor €15 een onbeperkt bel abonnement moet afsluiten en dat dan bij mijn werkgever declareren. Dus door over te gaan naar glasvezel ben ik u verplicht extra belkosten te maken bij KPN. Dat heet toch monopolie? 

icon

Beste antwoord door glenonlinenl 8 mei 2012, 19:07

Door (in Nederland) te bellen met 0800-1273 kan je als gebruiker zelf een carrier preselect-instellingen van je vastenet telefoonnummer aanpassen. Preselect is niet altijd mogelijk, een aantal aanbieders kunnen geweigerd worden.

bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Carrier_select


Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
wellicht eerst eens naar de voorwaarden en mogelijkheden vragen voordat men een abonnement afsluit. Niet na afsluiten gaan zeuren.

Ik heb vooraf geinformeerd bij de twee 'technische' mensen van KPN die 6 maanden in een KPN hok gestaan bij een winkelcentrum in Wijk bij Duurstede om contracten te verkopen. Zij wisten zeker dat het zou werken.

Zo wisten zij ook zeker dat mijn harddisk recorder met CD speler zou werken in de zin dat ik wat anders zou kunnen opnemen dan op mijn TV zichtbaar was. Ook dat blijkt nu niet te kunnen omdat je via AV ingang van harddiskrecorder het op de KPN tv-ontvanger selekteerde TV zender binnenkrijgt en dus opneeemt wat je ook ziet op de TV.

Reputatie 7
Badge +8
Door (in Nederland) te bellen met 0800-1273 kan je als gebruiker zelf een carrier preselect-instellingen van je vastenet telefoonnummer aanpassen. Preselect is niet altijd mogelijk, een aantal aanbieders kunnen geweigerd worden.

bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Carrier_select


Reageer