Beantwoord

Prijsverhoging BelVrij

  • 3 April 2019
  • 27 reacties
  • 3201 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Was altijd fan van KPN. Maar de tarieven voor BelVrij zijn voor particulieren door het dak gegaan. Waarom is er geen lager tarief voor particulieren? Mijn ouders betalen zo wel 2 tot 3 euro per gesprek.
icon

Beste antwoord door PeterG 4 April 2019, 17:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Loofboom schreef: Vandaar ook mijn suggestie voor een BelVrij abonnement voor senioren

Waarom toch Belvrij? Alleen al daarvan zijn DRIE abonnementsvormen met bijbehorende kosten. Deze en de prijzen heb ik al eerder genoemd, doe ik hier dus niet nogmaals.

Verder nogmaals: een analoge PSTN aansluiting is vergeleken met moderne(re) oplossingen peperduur. Via het internet bij Ziggo gewoon toe te voegen aan "internet en televisie" en € 0,12 per minuut. (KPN € 0,14).

Verder is er nog:
Belbasis (meest genomen vaak ook door senioren; feitelijk het standaardabonnement)
abo € 28; bellen (binnen NL) € 0.08 p/min naar vaste en € 0,19 p/min naar mobiele nrs. Rest E.U. € 0,23 p/min.
en
Belbudget (voordelig als je vooral gebeld wordt)
abo € 12,50; starttarief voor elk gesprek € 0,06
Per minuut:
Nederland naar vast € 0,13; Nederland naar mobiel € 0,28; Buiten Nederland (ook E.U.) € 1,30

En dan natuurlijk al eerder genoemd en goedkoper als je toch al een internetaansluiting hebt: bellen via dié internetaansluiting.

Verder: mobiel nummer. Best goedkoop i.v.m. bundel.
KPN heeft al een onbeperkt bellen abo van € 16 ! Daar kan Belvrij Altijd met € 44 niet tegen op !!
(zoals ik al zei: een analoge PSTN aansluiting is peperduur)

Mijns inziens voldoende mogelijkheden om betaalbaar te bellen, ook voor senioren.
Reputatie 7
En het aller goedkoopst blijft toch echt zo'n CheapConnect abonnement.