Hallo,
Sinds 4 januari ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN en heb een Hussel abonnement voor TV, Internet, KPN mobiel en Pluspakket. De monteur is is 4 januari j.l. bij mij thuis geweest om alles te installeren en ik ben ervan uitgegaan dat mijn telefoon ook meteen bij KPN aangeschakeld zou worden maar dat was dus niet zo en nu doet mijn vaste telefoon het dus niet. Hoe dan ook, heb hierover gebeld en men zei dat ik het modem moest resetten; zo gezegd zo gedaan maar dit werkte niet, telefoon werkt nog niet. KPN weer gebeld en zij zouden het resetten en na tien minuten zou de telefoon moeten werken, nee dus. Nu is mijn vraag: kan het zijn dat ik mijn telefoonverbinding niet kan resetten via het modem omdat ik een alarminstallatie thuis heb? En zo ja, hoe kan ik dan wel mijn vaste telefoon in werking stellen en heb ik dan b.v. een [andersoortige] telefoonkabel nodig? En welke dan precies en waar moet ik op letten?
Graag een reactie.
Met vriendelijke groet,
Corneli.