Beantwoord

Probleem met bereikbaarheid vaste lijn- mobiel

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Geachte forum leden,

Sinds de overgang van Telfort naar KPN mobiel Lukt het mij niet meer met bepaalde nummers van de vaste lijn naar mijn mobiele nummer te bellen. Ik ben daar al eerder mee bezig geweest in de KPN winkel en hebben mij met een nieuwe simkaart naar huis gestuurd. In de winkel lukte het daar wel maar thuis aangekomen weer niet.

Kan iemand nagaan of het met de portering goed is gegaan?

Ik maak gebruik van een Gigaset E630 en mijn mobiel is een Samsung Note9

Mijn dochter kan mij ook niet bellen met de vaste lijn naar mijn mobiele telefoon, wel al haar andere nummers.

De vaste lijn gaat direct over naar een in gesprek toon ook bij mijn dochter.

Op het forum kom ik meer zulke vragen tegen, en zie dan dat het intern wordt opgelost.

Kunnen jullie mij ook verder mee helpen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 December 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Hunckleberry, welkom bij ons op het forum. Bij de automatisch overgang van Telfort naar KPN is er technisch geen wijziging geweest, er is daarbij niets geporteerd. Dat zal het dus niet zijn, maar de vraag is dus wat het wel is. Als ik het goed begrijp kan je met het vaste nummer (onder andere) niet naar je eigen mobiele telefoon bellen? Wat voor nummers kan je nog meer niet bellen? Kan jouw 06-nummer tegelijkertijd wel door andere nummers bereikt worden? Het is me nog niet helemaal duidelijk bij welke van de 2 nummers het probleem precies speelt, kan je dat toelichten? En ook je forumprofiel volledig invullen? Met die gegevens en de toelichting kan ik met je meekijken.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Hunckleberry, ook zie ik nog niets op je profiel. Als we nog met je mee kunnen kijken kan je dat nog invullen en de vragen beantwoorden.