Problemen zakelijke verhuizing

• 27 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 9870 keer bekeken

Meerdere malen contact gehad met KPN om onze zakelijke verhuizing te regelen. Het ging om 1 ISDN 30 lijn met 100 nummers. Netjes een afspraak gemaakt voor maandag 27-8 in de ochtend.

Op vrijdag is er een monteur geweest om de apparatuur op te halen op de oude locatie.

En nu is het de maandag en is er niks gepland.

Medewerker aan de telefoon kan alleen maar doorgeven dat het op on hold staat en niet waarom. Tevens kan niemand aangeven wat er aan de hand is. Ook zijn wij niet op de hoogte hiervan gesteld.

Nu zit ik dus zonder telefoon en 100 nummers die onbereikbaar zijn. En niemand wil aangeven wat er aan de hand is. De medewerker moet binnen 4 uur reactie hebben van een andere afdeling en dan kan hij mij op de hoogte stellen?!?!

Absoluut een slechte service van KPN. Zeker omdat ik meerdere malen had gebeld en alles in orde was om uit te voeren.

Dus erg jammer dat er gewoon niet te communiceren valt en iemand me uit kan leggen wat het probleem is en wat we er aan kunnen doen.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste gwnl, 

Mocht de medewerker je niet binnen de afgesproken 4 uur op de hoogte hebben gesteld, zou je mij dan in een privé bericht willen aangeven om welke postcode en huistnummer het gaat? Tevens zie ik graag de naam van de contractant en een nummer waarop je bereikbaar bent. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Reageer