Vraag

PTT telefoon aansluiten

  • 18 March 2019
  • 52 reacties
  • 6447 keer bekeken

Ik wil graag een PTT telefoon aansluiten in huis, maar wij hebben geen PTT stopcontact. Zijn die gemakkelijk aan te sluiten en kan ik de telefoon dan ook gelijk gebruiken?

alvast bedankt voor de reacties.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

52 reacties

Reputatie 7
Idd !
Was dat een voorwaarde dan ?????

Het zou wel prettig zijn om dat bij die "oplossing" te vermelden, dan weet TS tenminste waar hij dan nog meer rekening mee moet houden.
Wat ook kan, een DTMF telefoon parallel aan de puls telefoon, nummer kiezen op de DTMF telf, T65 opnemen, de andere neerleggen.
Zo zou ik 't doen. Als dat er één met ook nummerweergave is heb je dat ook. Duurt het kiezen ook niet zo lang en raak je niet halverwege de tel kwijt met de draaischijf, dat had ik vaak. Toen er dan bij Kijkshop druktoetstelefoons (met puls! ivm de centrale) kwamen hebben we die meteen gekocht indertijd. Kon je achter elkaar het nummer intoetsen. De pulsen ratelden het nummer af. Wat natuurlijk wel langer duurde dan dat intoetsen. (maar sneller dan de draaischijf weer)

Zo kun je de T65 probleemloos gebruiken. Gebeld worden erop kan al (a.h.g.i.). Mits je de beldraad omgezet hebt.