Vraag

rare geluiden op vaste lijn

  • 2 December 2019
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Badge

rare geluiden op vaste lijn zoals echo en papegaaigeluiden dan is het er een tijd niet en dan een minuut wel en dan is het later weer weg gebeurt meerdere keren per week ook met gesprek met (...) zelfs geluiden met luidspreker aan en ook met luidspreker uit heb al vaker een nieuw toestel gekocht

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Kattenvriend en welkom op het Forum! Het klinkt inderdaad alsof het spookt op de lijn. Heb je ook al eens een andere kabel geprobeerd vanuit je toestel naar de Experiabox? Mocht dit ook niet hebben geholpen, kun je mij dan nog vertellen of dit gebeurt bij het bellen naar verschillende nummers? Of altijd met hetzelfde nummer? Zou je ook jouw forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Dan kan ik de verbinding doormeten. :slight_smile:

Badge

ja is allemaal al gedaan 2  keer nieuw toestel en nieuwe kabel en  nummers waarbij het voorkomt zijn door gegeven aan kpn het is om te huilen

Reputatie 7
Badge +17

Check, bedankt voor de toelichting! Zou je je forumprofiel nog aan willen vullen met je gegevens en mij een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt?

Badge

ik heb het gedaan wat je vroeg groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik zie dat je hier gisteren contact over hebt gehad met mijn collega's en dat er een monteur voor je is ingepland voor morgen. Ik hoop dat hij de oplossing na 3 jaar kan vinden, wil je hier laten weten hoe het is verlopen? Ik hoop op goed nieuws morgen! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad dus ik hoop dat het probleem opgelost is. :slight_smile: Zo niet, dan hoor ik graag weer van je! 

Reageer