Ik heb mezelf al aangemeld bij nummervermelding.nl maar, volgens mij is dat alleen voor telefoongids, en gouden gids. Zowel online als gedrukt. Dat is gelukt en bij hun ben ik nu te vinden.
Echter op telefoonboek.nl nog niet, maar voor zover ik begreep moet dit via je provider. Dus in mijn mijn geval bij jullie, KPN. Kunnen jullie hiervoor zorgen?
Groetjes Janita Padmos
Beste antwoord door Erik_
Hoi Janita, welkom op het forum! Ik heb even de veelgestelde vragen die Peter al linkt doorgenomen.
Als eerste: dat 0900-nummer bellen heeft niet zoveel zin, dat is een oud (én betaald!) nummer van onze gewone klantenservice. Als je die eens nodig hebt zijn ze gratis bereikbaar via 0800-0402.
Wel staat in de quote van Peter het antwoord al. Het gaat dan om dit stuk:
Oftewel, je kunt zelf via mijnnummervermelding je vermelding aanpassen. Die wordt dan overgenomen door telefoonboek.nl. Als jouw gegevens helemaal niet bekend zijn via mijnnummervermelding, dan kunnen wij er wat aan doen. Maar als je daar al gegevens hebt staan hoef je alleen maar aan te vinken dat je gegevens vermeldt mogen worden in elektronische gidsen. Het komt dan vanzelf op telefoonboek.nl :)
Bekijk origineel
Als eerste: dat 0900-nummer bellen heeft niet zoveel zin, dat is een oud (én betaald!) nummer van onze gewone klantenservice. Als je die eens nodig hebt zijn ze gratis bereikbaar via 0800-0402.
Wel staat in de quote van Peter het antwoord al. Het gaat dan om dit stuk:
Uw particuliere vermelding kunt u wijzigen of verwijderen via de website www.mijnnummervermelding.nl. [...] Uw gewijzigde gegevens worden automatisch overgenomen op Telefoonboek.nl.
Oftewel, je kunt zelf via mijnnummervermelding je vermelding aanpassen. Die wordt dan overgenomen door telefoonboek.nl. Als jouw gegevens helemaal niet bekend zijn via mijnnummervermelding, dan kunnen wij er wat aan doen. Maar als je daar al gegevens hebt staan hoef je alleen maar aan te vinken dat je gegevens vermeldt mogen worden in elektronische gidsen. Het komt dan vanzelf op telefoonboek.nl :)