Beantwoord

Registratie telefoonboek.nl

• 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 877 keer bekeken

Graag zou ik mijn nummer willen aanmelden voor telefoonboek.nl zodat mijn adres en nummer gevonden kunnen worden.

Ik heb mezelf al aangemeld bij nummervermelding.nl maar, volgens mij is dat alleen voor telefoongids, en gouden gids. Zowel online als gedrukt. Dat is gelukt en bij hun ben ik nu te vinden.

Echter op telefoonboek.nl nog niet, maar voor zover ik begreep moet dit via je provider. Dus in mijn mijn geval bij jullie, KPN. Kunnen jullie hiervoor zorgen?

Groetjes Janita Padmos
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 januari 2017, 14:43

Hoi Janita, welkom op het forum! Ik heb even de veelgestelde vragen die Peter al linkt doorgenomen.

Als eerste: dat 0900-nummer bellen heeft niet zoveel zin, dat is een oud (én betaald!) nummer van onze gewone klantenservice. Als je die eens nodig hebt zijn ze gratis bereikbaar via 0800-0402.

Wel staat in de quote van Peter het antwoord al. Het gaat dan om dit stuk:Uw particuliere vermelding kunt u wijzigen of verwijderen via de website www.mijnnummervermelding.nl. [...] Uw gewijzigde gegevens worden automatisch overgenomen op Telefoonboek.nl.
Oftewel, je kunt zelf via mijnnummervermelding je vermelding aanpassen. Die wordt dan overgenomen door telefoonboek.nl. Als jouw gegevens helemaal niet bekend zijn via mijnnummervermelding, dan kunnen wij er wat aan doen. Maar als je daar al gegevens hebt staan hoef je alleen maar aan te vinken dat je gegevens vermeldt mogen worden in elektronische gidsen. Het komt dan vanzelf op telefoonboek.nl :)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi, er wordt een speciaal telefoonnummer vermeld om je KPN-nummer in telefoongids.nl op te nemen. Heb je dat al gebeld?
Particuliere vermelding
Hoe kan ik een particuliere vermelding toevoegen op Telefoonboek.nl?

Indien uw particuliere vermelding niet opgenomen is op Telefoonboek.nl dient u contact op te nemen met uw telecomaanbieder om deze toe te voegen in onze elektronische telefoongids. Telefoonboek.nl kan het verzoek tot opname van een particuliere vermelding helaas niet rechtstreeks verwerken.
Hoe kan ik een particuliere vermelding wijzigen of verwijderen op Telefoonboek.nl?
Uw particuliere vermelding kunt u wijzigen of verwijderen via de website www.mijnnummervermelding.nl. Ook kunt u via uw telecomaanbieder uw particuliere gegevens laten verwijderen. Uw gewijzigde gegevens worden automatisch overgenomen op Telefoonboek.nl. De verwerking van uw wijzigingen kan enige tijd in beslag nemen. De contactgegevens van de grootste providers van Nederland zijn:

-KPN : 0900-0244
-UPC: 0900-1580
-Vodafone: 065-4500100
-T-mobile: 062-4001200
-Ziggo: 0900-1884
-Tele2: 0900-2411602

https://www.telefoonboek.nl/veel-gestelde-vragen/#Particulier2
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Janita, welkom op het forum! Ik heb even de veelgestelde vragen die Peter al linkt doorgenomen.

Als eerste: dat 0900-nummer bellen heeft niet zoveel zin, dat is een oud (én betaald!) nummer van onze gewone klantenservice. Als je die eens nodig hebt zijn ze gratis bereikbaar via 0800-0402.

Wel staat in de quote van Peter het antwoord al. Het gaat dan om dit stuk:Uw particuliere vermelding kunt u wijzigen of verwijderen via de website www.mijnnummervermelding.nl. [...] Uw gewijzigde gegevens worden automatisch overgenomen op Telefoonboek.nl.
Oftewel, je kunt zelf via mijnnummervermelding je vermelding aanpassen. Die wordt dan overgenomen door telefoonboek.nl. Als jouw gegevens helemaal niet bekend zijn via mijnnummervermelding, dan kunnen wij er wat aan doen. Maar als je daar al gegevens hebt staan hoef je alleen maar aan te vinken dat je gegevens vermeldt mogen worden in elektronische gidsen. Het komt dan vanzelf op telefoonboek.nl :)

Reageer