Beantwoord

Schoonvader van 85 is afgesloten

  • 17 August 2021
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

goede morgen,

ik mail voor mijn schoonvader van 85 die is per 1-3-2021 verhuisd naar een bejaardenwoning heeft ook zijn telefoonaansluiting mee verhuisd.

dat is allemaal goed gegaan alleen heeft hij nooit een rekening ontvangen en is sinds afgelopen weekend afgesloten, zou graag weer willen dat deze man aangesloten word.

zijn gegevens zijn *** *** *** *** *** ***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 August 2021, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

goede morgen,

ik mail voor mijn schoonvader van 85 die is per 1-3-2021 verhuisd naar een bejaardenwoning heeft ook zijn telefoonaansluiting mee verhuisd.

dat is allemaal goed gegaan alleen heeft hij nooit een rekening ontvangen en is sinds afgelopen weekend afgesloten, zou graag weer willen dat deze man aangesloten word.

zijn gegevens zijn *** *** *** *** *** ***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @velde033 voor een snelle reactie kun je het beste even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @velde033, welkom. 

Ai! Je wil natuurlijk niet dat je schoonvader van 85 zonder telefoon komt te zitten. Is het gelukt om mijn collega's telefonisch te bereiken? 

Hallo @velde033 voor een snelle reactie kun je het beste even bellen met 0800 0402.

Â