Beantwoord

"Servicetool" "Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens."

  • 4 May 2021
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Ex-telfort. Vanwege zeer traag internet de Experia Box v8 gereset (wat niet hielp). Nu geen vaste telefoon meer (Voice). Het doorlopen van het service tool einigd altijd met de melding probeer het later nog eens. En wat nu? Ik zie geen vervolgoptie. Heeft iemand een link naar een webformulier oid?

vrgr.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 May 2021, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Smidt, van harte welkom hier!

Je vaste telefoon doet 't niet meer lees ik, dat is niet handig. Hoe gaat het nu met de internetverbinding, na de reset? Kan je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijken we voor je na waarom de telefoon het niet doet. 

Profiel ingevuld.

Internet de laatste maanden erg vaak timeouts.

Voice ledje op de Box is uit. Geen telefoon.

Reputatie 7
Badge +19

Voor het probleem met de vaste telefoon is er een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan dit oplossen. 

Het heeft idd even gewerkt. Nu niet meer. Voice ledje op de Experia is weer uit.

Mailtje ontvangen met : “s de storing toch niet opgelost?
Bel dan gratis binnen 7 dagen, vanaf het aansluitadres, naar 0800-020 15 57”

Dat gaat dus niet :laughing:.

Verder is het internet nog steeds traag, metname het opzoeken van nieuwe sites (dns?).

Vreemd dat er geen andere manier is om een storing te melden.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen, dat is niet zo mooi natuurlijk. Begrijp dat het even heeft gewerkt? Ik heb dit genoteerd bij de melding die al was aangemaakt voor de technische dienst. Indien mogelijk, zou ik aanraden om met een mobiele telefoon te bellen naar het doorgegeven nummer.

“Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen over de door u gemelde storing. Helaas is het ons niet gelukt om u te bereiken.”

:laughing::joy:  Nogal wiedes, voice doet het niet. Gaat steeds meer op een bureaucratische nachtmerrie lijken.

Geen mobiele telefoon hier.

AL weken werkt de servicetool niet. Telkenmale dezelfde melding.

Nog steeds alles traag, geef mij weer het koper terug.