Vraag

Sinds overname Fiber geen nummerweergave meer

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

mijn schoonmoeder is verhuisd naar een zorgcentrum. Zij kon haar KPN-abonnement niet meenemen aangezien op haar nieuwe adres de provider Fiber het alleenrecht heeft. Ze is nu klant bij Fiber met behoud van haar vaste telefoonnummer. Sinds haar verhuizing wordt haar vaste telefoonnummer niet meer herkend door onze vaste telefoonaansluiting. Hoe kan dit worden opgelost?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

De titel deed mij iets anders denken dan wat ik in het bericht zie.

Ik hou het voorlopig op een incomplete portering.

Je kunt van af je eigen kpn aansluting niet naar het nummer bellen, vanaf de fiber aansluiting kun je wel naar een kpn nummer bellen ? Klopt dat ?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @BernhardJS ,

Kan het zijn dat ze bij Fiber haar nummer heeft afgeschermd bij uitgaande telefoontjes? 

Wat gebeurt er als ze jou belt op een mobiel nummer? Zie je dan wel haar nummer? 

Zo ja, Dan zou ik in jouw vaste telefoonaansluiting haar nummer eens verwijderen en daarna opnieuw invoeren. Wellicht helpt dat….

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bernard, ik haak ook even in. 

Dit ligt of aan een portering die niet goed is gegaan of aan een instelling van Fiber waardoor het nummer wordt afgeschermd. In beide gevallen moet ik je helaas doorverwijzen naar Fiber, de provider die het nummer overneemt hoort dit goed te doen of op te lossen.Â