Beantwoord

Sleutels coinvox 20

  • 22 March 2021
  • 7 reacties
  • 172 keer bekeken

via marktplaats een coinvox 20 gescoord, alleen helaas zonder sleutels. Is er nog aan sleutels of copy sleutels te komen?

icon

Beste antwoord door PeterG 26 March 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @TechNiek, wat leuk om te lezen dat je zo'n apparaat hebt gekocht. Als er geen sleutels bij zitten, vrees ik dat je niet aan de sleutels kunt komen. In een oude handleiding lees ik dat als men de sleutels kwijt is, of niet heeft dat dan vroeger het gehele slot moest worden vervangen. Oorspronkelijk werden bij de coinvox 20, er 3 sleutels bijgeleverd. 

Wat moet je er mee? Wat is je doel?

De functie (pulsen) waarop ie werkt wordt allang niet meer gebruikt.

Reputatie 3
Badge

Wat moet je er mee? Wat is je doel?

De functie (pulsen) waarop ie werkt wordt allang niet meer gebruikt.

Dat maakt niks uit, die kan je gewoon ombouwen naar toon. Ik heb al talloze kiesschijf telefoons naar toon omgebouwd en geen enkele keer dat het niet werkte. 

Reputatie 3
Badge

via marktplaats een coinvox 20 gescoord, alleen helaas zonder sleutels. Is er nog aan sleutels of copy sleutels te komen?

Je kan het even proberen bij meerdere telefoonverzamelaars op internet. Ik ken er een paar. Een van hen zullen vast losse slot, of sleutels voor je hebben.

Wat moet je er mee? Wat is je doel?

De functie (pulsen) waarop ie werkt wordt allang niet meer gebruikt.

Dat maakt niks uit, die kan je gewoon ombouwen naar toon. Ik heb al talloze kiesschijf telefoons naar toon omgebouwd en geen enkele keer dat het niet werkte. 

@David00 . Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de pulsen v.u. het net waar het tarief mee wordt afgetikt. Verder kan je met deze alleen kiezen ná muntinworp….

Reputatie 3
Badge

Wat moet je er mee? Wat is je doel?

De functie (pulsen) waarop ie werkt wordt allang niet meer gebruikt.

Dat maakt niks uit, die kan je gewoon ombouwen naar toon. Ik heb al talloze kiesschijf telefoons naar toon omgebouwd en geen enkele keer dat het niet werkte. 

@David00. Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de pulsen v.u. het net waar het tarief mee wordt afgetikt. Verder kan je met deze alleen kiezen ná muntinworp….

Ohh op die manier. Daar zal ook wel een printje voor te maken zijn. Telefooncellen hebben immers ook lang nog gewerkt nadat in 2002 de tel tikken niet meer werden doorgegeven.

Is gewoon puur als hobby, ik weet dat de puls als sinds 2002 niet meer doorgegeven wordt maar daar is ook nog wel wat in aan te passen.