Vraag

Sms berichten van kpn op vaste lijn

Ik heb een sms bericht gekregen via kpn op mijn vaste lijn(ziggo), ik weet van wie, maar nu gaat de telefoon elk half uur met hetzelfde bericht. Je hebt er genoeg van gehoord, wil je mij ook helpen.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dag Lizette2018. Het is een probleem dat vaker voorkomt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van het telefoonnummer waar je deze berichten op krijgt? Dan kan ik zorgen dat dit stopt. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ook hier hetzelfde probleem. Elk half uur gaat de vaste telefoon(ziggo) en krijg ik een sms-bericht te horen van hetzelfde nummer. En dat al vanaf vanmorgen 9 uur! Wordt er helemaal gek van! Graag ons vaste nummer per direct verwijderen! Heb de telefoonkabel er al uitgetrokken...
Reputatie 7
Badge +17
Els1981 schreef:

Ook hier hetzelfde probleem. Elk half uur gaat de vaste telefoon(ziggo) en krijg ik een sms-bericht te horen van hetzelfde nummer. En dat al vanaf vanmorgen 9 uur! Wordt er helemaal gek van! Graag ons vaste nummer per direct verwijderen! Heb de telefoonkabel er al uitgetrokken...

Geen fijne start van het nieuwe jaar, kan ik me zo voorstellen. Aan jou ook de vraag om het betreffende telefoonnummer in je KPN Forum profiel te zetten. Dan kan ik je helpen.
Reputatie 7
Hopelijk is het gauw over. Per 1 januari (vandaag) zou de dienst gestopt worden. Kennelijk heeft iemand op deze 'feest'dag de stekker nog niet gevonden ...
Ik heb geen KPN Forum Profiel, ik log in met mijn facebook-account....
Reputatie 7
Badge +17
Dag Els. Als je klikt op link in mijn vorige bericht kom je uit op je profielpagina. Daar kun je de gevraagde gegevens inzetten. Zo kan ik je nummer zien en staat dit niet publiek.
Reputatie 7
Els1981 schreef:

Ik heb geen KPN Forum Profiel, ik log in met mijn facebook-account....

Ook dan heb je een profiel op het forum KLIK .

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Ik heb mijn vaste nummer gister al in mijn profiel gezet, maar toen ik net de kabel weer aansloot op de vaste telefoon werd er gelijk weer gebeld... dus zit nog steeds met hetzelfde probleem!
Hier word ik echt gek van!
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb het verzoek inmiddels gedaan om je nummer uit de centrale te verwijderen. Het zal snel in orde worden gemaakt.
Reputatie 7
Badge +17
Bart_ schreef:

Dag Lizette2018. Het is een probleem dat vaker voorkomt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van het telefoonnummer waar je deze berichten op krijgt? Dan kan ik zorgen dat dit stopt. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dag Lizette. Ik zie dat ik van jou geen antwoord meer heb gekregen. Is het probleem inmiddels opgelost? Laat het gerust weten als ik je nog moet helpen.
Reputatie 7
Wanneer gaat die centrale nou écht úit, @Bart_ ? Zou per 1 januari beëindigt worden.
Reputatie 7
Badge +17
De datum zou echt 1 januari moeten zijn. Ik hou het in de gaten, in elk geval.
Die stekker lijkt er nu wél uit te zijn. Ik kon al een tijdje niks verzenden vanaf mijn vaste lijn (niks kwam aan, bericht werd wel bezorgd), maar SMSén erheen werkte nog wel. Op 2 of 3 januari lukte het nog. Maar vandaag kon ik niks meer versturen vanaf mijn vaste telefoon.

Hiermee eindigt de SMS-dienst dan helaas.

Reageer