Beantwoord

Spamtelefoontjes over trading

  • 20 July 2021
  • 3 reacties
  • 752 keer bekeken

Ik word sinds vorige week woensdagavond gebeld door Engels sprekende mensen die het over Trading/beleggen willen hebben. Ik heb mij nog nooit ergens aangemeld I.v.m. trading en ook nooit iets in trading gedaan.

Telefoontjes gaan hele dag door elke keer ander nummer. Ik word wel 40x per dag gebeld. Ik blokkeer alle nummers.

Er is hier zeker niks aan te doen, want dit is echt niet normaal hoevaak ik gebeld wordt?!

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2021, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sabina Vd Linden ,

Helaas kun je (behalve het blokkeren van die nummers) er verder weinig aan doen. 

Je zou kunnen overwegen om de telefoon een paar weken volledig uit te doen. De kans is groot dat de overlast daarna voorbij is. 

Een andere, meer rigoreuze, oplossing is het aanvragen van een nieuw telefoonnummer. Bel daarvoor met 0800-0402 of loop langs een KPN-winkel.  

 

Beste Noordzee,

Dank je wel voor je antwoord. 

Was ik al bang voor dat er niks aan te doen is.

Ik kijk het nog even aan, anders ga ik dan denk ik toch ander telefoonnummer aanvragen.

Ik heb dit probleem ook al maanden. En wat ik ook doe ze stoppen niet. Maar ik heb ook een eigen bedrijf dus ik moet elk telefoontje opnemen.Â