Beantwoord

Specificatie gebelde nrs

  • 21 July 2020
  • 9 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik zou graag een specificatie willen hebben van alle afgelopen maanden met de door mij gebelde nrs. Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door RBxx 16 November 2020, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @wil ster ,

Die kun je zelf terugvinden nadat je bent ingelogd op Mijn KPN.
 

Kijk dan in de facturen. In de facturen vind je een specificatie van de door jou gebelde nummers. 

Ik zie het, op de computer kun je idd een specificatie vinden, op de kpn app niet

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wil, welkom op het forum. 

Hallo @wil ster ,

Die kun je zelf terugvinden nadat je bent ingelogd op Mijn KPN.
 

Kijk dan in de facturen. In de facturen vind je een specificatie van de door jou gebelde nummers. 

Helemaal juist. :relaxed:

Bij mij dus niet. Ik ben ingelogd bij KPN en krijg bij de facturen alleen te zien voor hoeveel gebeld is, niet met wie.

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij mij dus niet. Ik ben ingelogd bij KPN en krijg bij de facturen alleen te zien voor hoeveel gebeld is, niet met wie.

 

Als je een factuur opent van de afgelopen maanden en naar beneden scrolt kun je precies zien welke nummer jij hebt gebeld. Is dat bij jou niet het geval? 

@Alex_P Dank. Nee, bij het naar beneden scrollen alleen de factuur te zien. Bij het printen wel de benodigde gegevens. Is prima zo.

Ik krijg bij alle facturen een specificatie te zien behalve de factuur van mei en april. Zou ik deze alsnog kunnen krijgen? BVD mike

Hallo,

Als ik omlaag scroll krijg ik ook alleen maar de factuur te zien, niet de specificatie van waar ik naar toe heb gebeld.

 

Ben er al uit, als je niet gebeld hebt laat deze ook geen nrs zien.

Reputatie 7
Badge +21

Ik krijg bij alle facturen een specificatie te zien behalve de factuur van mei en april. Zou ik deze alsnog kunnen krijgen? BVD mike

Hallo @Mikeenjessica i.v.m. privacyregels (AVG) zijn de specificaties alleen te zien bij de 6 recentste facturen. Bij oudere facturen worden die verwijderd. Daarom is het verstandig om de facturen tijdig te downloaden en locaal te bewaren. Als het goed is ontvang je de facturen ook maandelijks via de mail.