Beantwoord

Specificatie inkomende gesprekken

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 1359 keer bekeken

Ik wil graag een specificatie van de inkomende gesprekken van mijn vaste telefoon, is dit mogelijk? Ik wordt heel veel gebeld door een nummer en die zeggen dan niets, wil graag kijken of ik achter het nummer kan komen.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 December 2019, 19:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Anichan 

Inkomende gesprekken worden niet door KPN geregistreerd. Ze hebben geen kosten voor de ontvanger tot gevolg, dus komen niet op de factuur. Alleen een eigen telefoon met nummermelder is hier de oplossing.

Oké jammer. Dank je 

Hallo @Anichan , afhankelijk van het type modem dat je hebt, kun je de log van de telefoon opvragen zolang de modem niet opnieuw opgestart wordt of gereset.

Zie onderstaand een uitsnede van een log van mijn V10:

 

Dank voor je reactie. Het gaat om de vaste telefoon bij mijn ouders  en hebben geen modem, worden veel lastig gevallen door een beller die niets zegt. Vandaar dat ik erachter probeer te komen  wie er belt.

Hallo @Anichan , dan hebben jouw ouders blijkbaar nog een 'ouderwetse' aansluiting zonder modem, dan wordt het moeilijk i.v.m. de privacy.

Ze kunnen wel een klacht indienen bij KPN onder overlegging van een lijst met datums, tijden en waar mogelijk telefoonnummers.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Anichan en welkom op het forum! Inkomende gesprekken worden inderdaad niet door ons geregistreerd vanwege de reden die @RBxx noemde. Je ouders kunnen dit wel bij ons melden via het aanmeldingsformulier voor overlast. Als ze daar alles invullen zullen wij degene die steeds belt vragen om hiermee te stoppen en dan worden je ouders niet meer lastiggevallen. :slight_smile:

Oké, super bedankt voor de hulp. Ga het op deze manier proberen!

Reageer