Beantwoord

stopzetten gesproken sms berichten namens kpn

• 5 november 2018
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben klant bij Telfort met oa een vaste telefoon. Nu krijg ik op mijn vaste telefoon steeds gesproken sms berichten namens KPN, van het volgende mobiele nummer: 06-12345678... Een niet bestaand nummer dus.

Graag zou ik de sms functie op mijn vaste lijn willen uitzetten. Zou u mij een PB kunnen sturen zodat ik het telefoonnummer dat het betreft kan doorgeven? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 november 2018, 15:28

Hallo. Ik kreeg de bevestiging dat je nummer uit de centrale is verwijderd. De berichten zul je dan ook niet meer ontvangen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Ahaana. Ik help je daar graag verder mee. Ik wil inderdaad graag jouw vaste telefoonnummer weten, waarop je deze berichten ontvangt. Dan kan ik laten uitzoeken of je wellicht nog in een telefooncentrale voorkomt waardoor je deze berichten krijgt. Zou je jouw telefoonnummer in je KPN Forum profiel willen vermelden?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo! Ik heb zojuist het verzoek gedaan om je nummer uit de centrale te laten verwijderen.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo. Ik kreeg de bevestiging dat je nummer uit de centrale is verwijderd. De berichten zul je dan ook niet meer ontvangen.

Reageer