STORING

• 24 oktober 2011
  • 2 reacties
  • 11114 keer bekeken

Soms heb ik storing, waarbij ik geen ontvangst heb van t.v., internet, of telefoon.

Ik kan dan ook niet ff kijken, wat er aan de hand is. Dan start ik de modem opnieuw op, in de hoop dat die 'even in de war'was. En dan kom ik erachter dat het storing moet zijn geweest. :manmad:

Als ik nadien op de KPN site kijk, waar de storing was, wordt hij niet vermeld.

Iemand een idee hoe dit mogelijk is, maar bovenal te verbeteren?? :robothappy:

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Bel eens met KPN grote kans dat er iets niet goed is met het modem of met de lijn is.

Onlangs heb ik de klantenservice gebeld. TV ontvanger gereset, bij het opstarten op menu gedrukt en weer naar de fabrieksinstellingen. Vervolgens de modem gereset (toen vorige actie vruchteloos bleek). Toen concludeerde de medewerker dat er een 'kruisverbinding' moest zijn. Het lampje op mijn modem van Broadband brandde, terwijl dit volgens hem niet kon branden.

Volgende dag moest ik weer contact opnemen, omdat de storing mogelijk twee dagen kon duren. Daar zouden ze het probleem oplossen; er was een kruisverbinding gemaakt, waardoor ik een zakelijk abonnement had en een privé abonnement. Ik moest het zakelijk abonnement laten verwijderen, bij KPN zakelijk. Daar konden ze echter geen gegevens vinden, dat ik een zakelijk abonnement, of verbinding had.

Ik heb het vermoeden, dat het probleem bij de tv-ontvanger ligt. Ik heb namelijk twee tv-ontvangers, waarvan de andere het wel doet, zonder problemen.

Het wegvallen van de verbindingen van telefoon, tv en internet vindt overigens nog even frequent plaats. Gisteren weer. Dus uw vermoeden dat er iets met het modem aan de hand is, lijkt me ook plausibel.

gr René

Reageer