Vraag

Storing op vaste lijn

  • 7 December 2022
  • 10 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds vorige week donderdag storing huistelefoon. Na intoetsen nummers geeft hij signaal dat hij daarna over zal gaan bij ander. Doet hij ook, maar mijn telefoon gaat zoemen en mensen kunnen praten , maar horen mij niet en ik hen ook niet.

Heb al nieuwe huistelefoons gekocht, maar deze doen precies hetzelfde.

Ben al vanaf zaterdag bezig met Kpn te bellen. Heeft me  al wat geld gekost,maar probleem is nog niet opgelost. Krijg geen contact met medewerker.

Ik denk er stevig aan mijn hele abonnement op te zeggen en naar andere provider te gaan waar ik wel gehoord word mocht dit niet snel opgelost worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @erika1960 

 

Heb je het modem al eens herstart door hem uit te zetten en na 30 seconden weer aan te zetten?


Het nummer van de KPN klantenservice is overigens gratis: 0800-0402
Ik hoop dat je dat nummer gebeld hebt en niet 1 of andere dure doorverbind service die je via Google hebt gevonden.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Erika, welkom hier. 

Wat ontzettend naar dit. Heb jij van ons ook een modem/kastje waarop je toestel is aangesloten? Of is je toestel rechtstreeks aangesloten op een aansluitpunt in de muur? 

Mocht je nog een mobiel toestel hebben, dan kun je ook altijd bellen met het gratis nummer 0800-0402. Dat gaat namelijk sneller. 

Er is enkel de vaste lijn die binnen komt en verder niets,geen internet of tv

Dat hebben we gedaan daar zit al uren wachttijd in,dat nr hebben we,maar laten we het niet over sneller hebben want de mobiel moet aan het infuus tijdens zo’n sessie.

Reputatie 7
Badge +24

Zou ik dan ook even mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

ik weet niet wat je weten wil,hier kun je alleen je kpn id komen dus?

 

het is een gotspe bij KPN.sinds 1 dec, is de lijn van mijn schoonmoeder(98jaar) muisstil,5 monteurs verder en er is nog geen zicht op hulp,het alarm gaat ook over die lijn.

bijna dagelijks bellen,steeds het verhaal weer uitleggen,en zeggen ze afwachten ,er is al een z,g, nood en dood in werking gezet maar van alles komt niks terecht,

dit  gaat over Jan bulthuisstraat1 ouderkerk aan de amstel

Reputatie 7
Badge +24

Even voor mijn duidelijkheid, reageer je nu steeds onder een andere naam? Ik zie inmiddels 3 gebruikersnamen hier. Wat ik bedoel is dit profiel invullen met de gegevens inclusief het telefoonnummer waar het om gaat. 

het probleem is na twee weken eindelijk verholpn