Storing vaste lijn

• 31 mei 2015
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Al diverse dagen geen telefoonverkeer mogelijk op vaste lijn. Internet werkt wel.

Al diverse keren storingsnummer gebeld, maar na het bandje, melding verwachtte wachttijd, even muziek, wordt de verbinding verbroken. Kan je weer opnieuw bellen en is het heel lang wachten zonder resultaat. Aangezien de vast lijn niet werkt, moet ik bellen via mijn mobiele nr.

3 reacties

Badge
Hallo,

Zit uw telefoon aangesloten op de experiabox? zoja, dan kunt u proberen deze 20 seconden zonder stroom te laten.

Hoort u wel een kies toon ?

En wat soms nog wel eens helpt is het nalopen van alle kabeltes op breuken en of de stekkertje goed zijn ingelugged.

Ook kan het probleem in de telefoon zelf zitten, u kunt dit checken door een telefoon van bv. een buur/vriend aan te sluiten.

Mvg. Thibauld

Telefoon is gewoon aangesloten op de muuraansluiting, er zit niets tussen. Al een andere telefoon geinstalleerd, kabels omgeruild, batterijen verwisseld en nieuwe stekkerdoos aangesloten. Resultaat blijft geen kiestoon en geen verbinding.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo

Wat vervelend dat de telefonie het niet doet 😞 Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en het telefoonnummer waar het om gaat willen sturen? Dan kijk ik het voor je na!

Hartelijke groet,

Erik

Reageer