Storing vaste lijn telefonie

• 12 september 2014
  • 10 reacties
  • 1189 keer bekeken

Ik heb sinds vannacht storing op mijn vaste lijn, gebeld maar krijg geen contact met KPN! In mijn regio geen storing bekend, maar kan het dus ook niet melden? Mijn regio is Nijmegen!

10 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Jacqueline,

Welkom op het forum!

Een storing is nooit fijn. En wat vervelend dat je geen contact kunt krijgen met KPN! :(

Er zijn meerdere regio’s getroffen met een telefonie storing. Deze is bekend Er wordt gezocht naar een oplossing. De voortgang kun je hier volgen.

Namens KPN mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Nienke  

OOk ik heb een storing bij vaste telefonie ik kan niet bellen maar wel gebeld worden best irritant dit

regio Bergen Op Zoom  (Brabant)

Reputatie 6
Badge +12
Beste yoncaela2,

Bedankt voor je melding. Ik kan me voorstellen dat dit erg irritant is :(

Op dit moment is in meerdere regio’s sprake van een telefoniestoring. De voorgang kun je hier volgen. Mocht de storing aanhouden terwijl de melding op opgelost staat, dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam in een privébericht. Dan pak ik het verder voor je op.

Namens KPN mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Nienke

Ook wij hebben sinds gisteren storing met vast bellen, internet doet het wel. Wij kunnen niet uit bellen en gebeld worden.

Onze storing staat niet op de site van KPN gemeld, het betreft Breukelen.

postcode regio 4431 sinds 11-09-2014

Reputatie 7
Badge +28
Dag PB22 en JolanZ,

In beide regio's is geen storing bekend. Ik ga dit verder uitzoeken. Kunnen jullie beide in een privébericht het telefoonnummer, je adresgegevens en naam contractant sturen? Meer details zijn welkom, ik hoor graag welk type abonnement dit betreft (thuisbellen of via de Experiabox) en wat het toestel aangeeft. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen!

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 7
Badge +28
@PB22; Ik heb je adresgegevens net ontvangen van Nienke. Ik begrijp dat je contact hebt opgenomen met de helpdesk, het probleem zou verholpen zijn. Kun je dit bevestigen? Als ik je verder kan helpen hoor ik het gaag.

Wij hebben ook problemen met de vaste telefoonlijn kunnen niet bellen of gebeld worden, lampje voice op de experiabox brandt ook niet ik heb de box nu twee keer uitgedrukt maar helpt niet helaas.

Ook hier, postcode 8711CA, storing vaste telefonie (wel internet en tv). Degene die mij belt, krijgt de ingesprek toon. Als ik probeer te bellen, krijg ik wel een kiestoon, het nummer wordt gekozen en daarna niets.......modem gereset. Lampje voice brandt op de Experia box.

Er zijn geen meldingen voor deze regio.

Nog suggesties?

In 036 waarschijnlijk de zelfde klacht. Kan een nummer kiezen maar gaat niet over. Na enige tijd krijg ik de in gesprek toon. Via mobiel het vaste nummer bellen lukt evenmin, dan ik de melding dat het nummer op dit moment niet bereikbaar is.

Internet werkt wel.

Reageer