Beantwoord

Storingsmelding doorschakelen MijnKPN

  • 1 June 2020
  • 20 reacties
  • 204 keer bekeken

Beste,

 

ik krijg nog steeds een storingsmelding  als ik in het menu probeer te komen van het doorschakelen. Dit is al een tijdje zo dat ik er niet in kom. Wanneer kan ik er weer mijn doorschakelen activeren of deactiveren?

 

groet,

 

jh

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 June 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Even kpn-cookies wissen in je browser, @Jh vd s . Verricht bij mij altijd wonderen met niet laden van (onderdelen van) MijnKPN of KPN ITV (laptopversie).

Dag @PeterG 

 

ik heb alle cookies van

mijn mobiel verwijderd. Daar lig ik altijd mee in… maar dat mocht niet baten helaas

Dag @PeterG,

 

Ook op mijn PC krijg ik dezelfde foutmelding. Is er nog een andere mogelijkheid om dit probleem te tekkelen?


Groet,
JH

PS als bijlage de melding op MijnKPN​​​​​​​

 

 

Zo te zien was dát écht een technische storing. Heb je al weer eens geprobeerd?

Dag @PeterG ,

 

Gister heb ik het nog eens geprobeerd en ook vanmorgen na het ontkoppelen en weer koppelen van mijn thuisdienst krijg ik nog steeds dezelfde melding.

 

Groet,

JH

Okee. Dat is lastig. Maar voor doorschakelen is MijnKPN niet strikt noodzakelijk. Van thuis af kun je dat op het toestel zelf doen.

Hier zal ook nog een moderator komen. Zou je voor deze vast je gegevens in je forumprofiel willen zetten (onderaan ingevulde gegevens opslaan). Dan kunnen ze je sneller helpen als ze hier aan toe zijn. Wachtrij momenteel ca. 4 dagen.

Dank voor de aanwijzingen peter. Ik heb inderdaad ook de mogelijkheid om dit via het vaste toestel te doen maar ik ben niet altijd aanwezig op het moment dat ik hem door wil stakelen of uit wil schakelen. 

Dank voor het doorsturen aan een moderator. Ik heb mijn gegevens reeds bijgewerkt.

 

Ik wacht het af.

Groet,

 

JH

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jh vd s, welkom op het forum!
Ik heb hier zo snel ook geen verklaring voor!
Het is nu een week later, krijg je deze foutmelding nog steeds? Bij welke stap krijg je hem precies?

Dag @Thomas,

 

Ja, de melding krijg ik nog steeds.

ik kan komen tot deze pagina:
 

Daarna klik ik op het telefoonnummer om naar instellingen te gaan en dan krijg ik deze:


 *Admin: foto's omgewisseld

Oeps, de bovenste foto had onderaan moeten staan.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik lees in de aantekeningen dat je hem ook al hebt geprobeerd te ontkoppelen en opnieuw te koppelen.
Zou je het nog eens met een andere browser kunnen proberen? En vanaf een ander apparaat?

Ik zie aan de screenshots dat je de mobiele app gebruikt.

Doe het eens via de laptopversie van MijnKPN. Op een laptop ook.

En … de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Beste @Thomas,

 

ik heb net op een geheel andere laptop met andere browser hetzelfde geprobeerd en kreeg weer een storingsmelding. Ook nog eens ontkoppeld en weer gekoppeld. Geen verbetering. 

ik heb geen app geïnstalleerd @PeterG 

 

groet,

 

jh

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de toelichting. Ik heb hier een storingsticket voor aangemaakt. Mijn collega's nemen hierover nog contact met je op op je 06-nummer of per e-mail.

@Thomas . Er zijn meer gebruikers met deze storing in MijnKPN. I.i.g. nog een heeft zich hiermee gemeld op het forum:

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/storing-vast-bellen-instellingen-telefoon-500997

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG bedankt, ik zal me erover buigen!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jh vd s, ik zie dat mijn collega's achter de schermen druk bezig zijn geweest. Werkt het doorschakelen inmiddels al weer?

Dag @Thomas,

 

Ja, hij doet het weer zie ik. Ik kan weer doorschakelen, fijn!

De weg naar het menu van telefooninstellingen die ik voorheen meestal gebruikte (eerst via menu “vaste telefoon”) Werkt helemaal niet meer maar via een andere weg ( eerst “instellingen”) is nu wel weer te gebruiken. 
zowel in de app als via mijn kpn.

 

ook de collega’s bedankt!

 

groet,

 

jh

 

 

Zelfde probleem, zelfde foutmelding - hoe lossen we dit op? Alles geprobeerd, onmogelijk om de telefoon door te schakelen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Geennaam01, welkom op het forum. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee :)