Beantwoord

Tarief voor vast bellen buiten bundel naar Nederlands mobiel nummer in het buitenland

• 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Stel ik bel ‘buiten de bundel’ met ‘bellen over internet’ naar mijn vrouw die op dat moment met haar mobiele telefoon met een Nederlands abonnement in bijvoorbeeld Brussel (Zone EU) is.
Is het tarief, naast het starttarief van € 0,13, dan € 0,13 per minuut omdat ik (uit KPN tariefoverzicht op website) bel ‘naar Nederlandse mobiel nummers’?
Of is dat € 0,23 per minuut omdat ik (uit KPN tariefoverzicht op website) bel ‘naar mobiele nummers in het buitenland'?
In het tariefoverzicht wordt 'Nederlandse mobiel nummers' voor zover ik kan overzien helaas niet nader gedefinieerd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 december 2018, 09:02

Goedemorgen Anthonisz, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je met jouw vaste Nederlandse nummer een Nederlands mobiel nummer belt, ongeacht waar dat nummer en de eigenaar van dat nummer op dat moment is, betaal je het starttarief van € 0,13 en € 0,13 per minuut. Dit wanneer je géén extra belbundel voor je vaste nummer afneemt (BelOnbeperkt Avond & Weekend of BelOnbeperkt Altijd).
Op het moment dat je vanuit Nederland met een vast Nederlands nummer naar een Belgisch mobiel nummer belt ga je het tarief betalen wat bij bellen naar mobiele nummers in EU landen staat.

Heb ik het hiermee wat duidelijker gemaakt voor je? Zo niet, dan hoor ik het graag 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Anthonisz, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je met jouw vaste Nederlandse nummer een Nederlands mobiel nummer belt, ongeacht waar dat nummer en de eigenaar van dat nummer op dat moment is, betaal je het starttarief van € 0,13 en € 0,13 per minuut. Dit wanneer je géén extra belbundel voor je vaste nummer afneemt (BelOnbeperkt Avond & Weekend of BelOnbeperkt Altijd).
Op het moment dat je vanuit Nederland met een vast Nederlands nummer naar een Belgisch mobiel nummer belt ga je het tarief betalen wat bij bellen naar mobiele nummers in EU landen staat.

Heb ik het hiermee wat duidelijker gemaakt voor je? Zo niet, dan hoor ik het graag 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Anthonisz, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het duidelijk geworden is. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer