Beantwoord

Tel. 084 2333

  • 1 January 2019
  • 8 reacties
  • 5134 keer bekeken

Krijg op mijn rekening naast de reguliere kosten de melding dat ik het nr. 084 2333 zou hebben gebeld en daarom voor 14 sec. In rekening is gebracht. Met andere woorden ik zou gebeld hebben.
Betreffende nummer is mij totaal onbekend en ik gebruik nimmer mijn vaste telefoonlijn voor uitgaande gesprekken.
Contact met 0800 O402 leverde feitelijk niets op men adviseerde me dat nummer nogmaals te bellen en met een code (in het verleden ontvangen ?) de voicemail uit te zetten. Apropos ik gebruik GEEN voicemail en al helemaal niet via de vaste lijn.
Heb inmiddels via Google gelezen dat er diverse mensen onaangenaam verrast werden met dat betreffende nummer.
Het verzoek is feitelijk of de KPN hier niets aan kan doen.
icon

Beste antwoord door PeterG 1 January 2019, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dat is het nummer voor voicemail op vaste nummers van kpn. Je berichten beluisteren is voor het standaard tarief. (€ 0,13 p/m + € 0,13 starttarief)
Peter,
Dank voor de snelle respons. Blijft natuurlijk overeind staan dat ik mijn vaste lijn nooit voor uitgaande gesprekken gebruik. Handel alles af via de mobiele tfn. Dus daar zit nog iets onverklaarbaars
Kijk eens in de lijst gebelde nummers van je dect telefoon 😉

Bellen naar 0842333 doe je om ingesproken voicemail berichten te beluisteren. Dat is wel een uitgaand gesprek maar daar is dus een onbeantwoord inkomend gesprek aan 'vooraf' gegaan.

Ikzelf bel ook nooit met de vaste. En heb daar ook de voicemail uit gezet (jaren geleden; met #61#). Hoef dus zelfs 0842333 niet te bellen en maak dus 0 gesprekskosten daarmee.

Ik heb dit nummer nooit gebruikt omdat de vaste telefoon nooit word gebruikt!!!!!!!!! Dus dit bedrag in rekening brengen is onjuist gelieve dit terug te storten. Dit is geen reclame voor kpn. 

Reputatie 1

Ook ik plotseling geconfronteerd met kosten vaste lijn ? Voor voicemail. Dit nummer wordt nooit gebruikt alles gaat met mobiel. Ik zou de voicemail gebeld hebben 8:51 en 20:54 op 30/6 echt belachelijk.

ik wil die 0,37 terug!

Mijn vader heeft op een dag voor 160 euro naar dit nummer gebeld. wel 20 keer dit nummer. Kan dit op enige wijze gecompenseerd worden?

Reputatie 1

Ondanks dat velen worden geconfronteerd worden met extra kosten voor een niet gebruikte vaste lijn en hebben gereclameerd bij KPN, heb ik nog steeds het geld niet teruggekregen. Het was een klein bedrag voor gebruik van voicemail, wat we niet hebben.  Bezopen gewoon. 

@Wagener  meldt: Mijn vader heeft op een dag voor 160 euro naar dit nummer gebeld. wel 20 keer dit nummer.

Het lijkt me vrij onmogelijk dat je vader op één dag dit nummer voor dat bedrag heeft gebeld. Dit voicemailnummer van kpn kost de gewone belkosten. Dat is bij bellen i.c.m. internet 15 cent per minuut. Dan kom je met een 24-uurs continu verbinding op 54 euro.

Bij mij weten wordt er geen starttarief voor 0842333 (voicemail dus) berekend. Maar dan kom je met 20 x ook maar op 3 euro.