Tel. abonnement opzeggen: brief met pincode niet ontvangen!

• 21 juli 2012
  • 10 reacties
  • 10143 keer bekeken

Al een tijdlang probeer ik ons telefoonabonnement op te zeggen, dit wordt me erg moeilijk gemaakt. Ik wilde deze wijziging in het abonnement doorgeven via Mijn thuisbellen maar daartoe moest ik eerst bellen naar het servicenummer. Dit heb ik verschillende keren gedaan, de instructies opgevolgd en er zou een pincode per brief worden opgestuurd. Die pincode tot op heden (ondanks 2x aanvragen) nog niet ontvangen. Hoe kan ik alsnog z.s.m. (direct) het abonnement opzeggen?

10 reacties

De vraag blijft: hoe kom ik z.s.m. van mijn telefoon abonnement af (zonder opzegkosten uiteraard!), ik probeer het al zo lang.

Reputatie 5
Badge +7
Beste Arthur98,

Ik begrijp uit uw woorden dat u uw vaste telefoonnummer wilt opzeggen, maar blijft hangen in de procedure? Ik wil u graag verder helpen. Kunt u daarvoor in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Op 26 juli stuurde ik een privé-bericht met de gevraagde gegevens, maar sindsdien heb ik niets meer vernomen van KPN. Graag nog even een bevestiging van mijn opzegging.

Bij voorbaat dank!

Nog steeds geen reactie! Al maanden lang probeer ik van mijn telefoonabonnement af te komen, waarom wordt mij dit zo moeilijk gemaakt?

Reputatie 5
Badge +7
Beste Arthur98,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het late antwoord. Ik heb u een privébericht gestuurd met verdere informatie.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Alweer 16 (!) dagen verder sinds uw laatste privé-bericht, en er is nog altijd niets veranderd. Tot mijn woede lag er eergisteren weer een rekening voor de nieuwe abonnementsperiode in de bus. Wat heb ik aan privé-berichten waarin loze beloften worden gedaan, maar er vervolgens weer geen actie wordt ondernomen door KPN? Moet ik dan juridische stappen gaan ondernemen om EINDELIJK van dat telefoonabonnement af te komen? Ik probeer het al zoveel maanden, ik wil dit abonnement en dit telefoonnnummer niet meer!! Onbegrijpelijk hoe moeilijk KPN het haar klanten maakt. Graag geen woorden maar daden dit keer!

Bijna een maand later en ik zit nog altijd met dat vervelende abonnement opgescheept. Mijn berichten worden compleet genegeerd hier, niemand onderneemt actie. Echt ongehoord dit! Graag nu dan eindelijk DIRECTE stopzetting van het abonnement!

Ik wacht nog steeds... dan maar weer een privé-bericht gestuurd.

Welke KPN medewerker maakt dit nu eindelijk voor mij in orde? Degene die het opgepakt had, Jeroen, reageert niet meer op zowel mijn privé-berichten als hier op het forum (terwijl hij wel regelmatig inlogt). Ik vind het erg vervelend dat ik zo veel moeite moet doen telkens. Ik praat alleen maar tegen mezelf hier in dit forum, wat een slechte service hier!! 

Reputatie 5
Badge +7
Beste Arthur98,

Ik heb meerdere keren op een privébericht geantwoord, ik vraag mij af of die wel aangekomen/gelezen zijn, vandaar dat ik hier maar reageer. Ik kan het abonnement zelf niet beëindigen, daarvoor ben ik niet gemachtigd. Ik heb daarom via afdeling Klanten Reacties een officiële klacht ingediend, om het abonnement te laten beëindigen en het teveel betaalde geld te crediteren. U zult z.s.m. door deze afdeling gebeld worden met de oplossing. Mijn excuses dat het zo lang duurt.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer